להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

שגרת טיפוח מומלצת לעור הפנים

שגרת טיפוח לעור הפנים כוללת בעיקר ניקוי, הזנה וטיפוח, האפשרויות הן רבות, ועבור כל אחת יש מוצרים המתאימים לעור הפנים שלה. עם זאת ישנה שגרה כללית אחת שמתאימה לכולן, והיא דורשת בעיקר התמדה לאורך זמן.
תתמידי – תיהני מעור פנים בריא וחיוני, לא תתמידי – את עלולה לגרום לעור הפנים שלך לנזקים.

את פרוטוקול הטיפול של GIGI אנו נחלק לשניים. טיפול בעור הפנים ביום, וטיפול בעור הפנים בערב.

פותחים את היום

1. את הבוקר אפשר לפתוח עם סבון פנים המותאם לסוג העור שלך. ככלל חשוב לדעת שאת עור הפנים יש לשטוף פעם או פעמיים ביום. כשמנקים יותר מדי את עור הפנים אז אנו למעשה מסירים את שכבת ההגנה שלו, ומוציאים את רמת הלחות שבו מאיזון. רצוי לנקות פעם רק עם מים, ופעם עם סבון. יוצאי דופן הם בעלי עור יבש, אותו מומלץ דרך קבע לנקות בבוקר רק במים, ובערב עם סבון, ועור בעייתי, אותו מומלץ לשטוף פעמיים ביום עם סבון שמתאים לצרכים שלו.
במעבדות GIGI פיתחנו מגוון סבונים, ולאחרונה יצאנו עם סבון מסדרת טיפוח חדשה לעור הפנים, המתמקדת במניעת נזקי סביבה. המטרה של מוצרי הסדרה היא לטפל בפגיעה של רדיקלים חופשיים ולהציף את העור בנוגדי חמצון. הסבון מכיל גרגרי פחם שסופחים את הלכלוך החוצה, ומנקים את העור בצורה יסודית, אך לא מייבשת. הוא מתאים לכל סוגי העור. ומסיר את כל סוגי הלכלוך, כולל שאריות איפור והצטברויות שומן. הוא מרענן את עור הפנים, ומותיר תחושה נעימה של רכות לאחר הניקוי. החומרים הפעילים בסבון מאיצים את תהליכי ההתחדשות בעור, מסייעים בשמירה על המיצוק ומעניקים תחושת לחות מוגברת.

2. לאחר שניקינו את הפנים, ההמלצה היא להשתמש בפילינג אורז מסדרת “ESTER C. מדובר באבקה עדינה של גרגירי אורז מיקרוסקופיים עם שיבולת שועל ונגזרת של ויטמין C , הפועלת כפילינג לניקוי יעיל של עור הפנים ללא גרימת גירויים, שריטות או אדמומיות. לאחר ניקוי הפנים, יש להניח מעט אבקה בכף היד, ולערבב עם מים עד לקבלת מרקם משחתי. יש לעסות את עור הפנים בתנועות סיבוביות, להימנע ממגע באזור העיניים, למשך דקה או שתיים, ולשטוף היטב.

3. הגיע תור הסרום. סרום מבוסס למעשה על פורמולות בעלות רכיבים עוצמתיים החודרים עמוק לעור, ומספקים ריכוז גבוה מאוד של חומרים פעילים ומזינים – במיוחד בהשוואה לקרמים ‘רגילים’. לכן הסרום אפקטיבי מאוד בטיפול ממוקד כמו טשטוש והפחתת קמטים, השלת תאים מתים, הבדלי פיגמנטציה וגם בהגנה עמוקה על העור. הוא מכיל חומרי לחות עשירים וחומרים פעילים כמו סרמידים חומצה היאלורונית, ופפטידים שעובדים לעומק שכבות העור. לרוב הוא משמש כבסיס לפני מריחת קרם טיפוח ביום או בערב. המבחר גדול, ולכל אחד מהסרומים שלנו יש מטרה, לכן חשוב להתאים את סוג הסרום לפי סוג העור – יבש, או רגיל (בעור שמן לרוב נמנעים משימוש בסרום) ובהתאם למצב העור האישי: בעור הנוטה לפצעי אקנה למשל, כדאי לבחור סרום עשיר בוויטמין C וחומצות אלפא ובטא הידרוקסיות המונעות הצטברות שומנים וקומדונים. לעור בוגר כדאי לבחור סרום אנטי אייג’ינג המכיל חומרי הזנה המעניקים אנרגיה לתהליכי ההתחדשות של התאים, או מעודדים יצירת סיבים אלסטיים חדשים. ככלל סרום יכול לשמש כבוסטר לכל מוצר טיפוח, או כבסיס המעניק עמידות למוצרי איפור כמו מייק-אפ או CC קרם.

4. קרם לחות ועיניים. קרם עיניים הוא בגדר מוצר חובה לכולם. את קרם הלחות נתאים לסוג העור – צעיר מבוגר, יבש שומני וכדומה, וחשוב לזכור שאם הוא לא מכיל חסם שמש, יש למרוח מעליו קרם הגנה, כאשר ההגנה האידיאלית בארץ שטופות שמש כמו שלנו, היא של 30 SPF. החל משנות העשרים המאוחרות ניתן להוסיף לשגרת הטיפוח, כשמירה על הקיים ולעיכוב סימני הגיל, את 2 הקרמים החדשניים שלנו מסדרת 3D, המבוססים על חומצה היאלורונית. קרם לחות המכיל קומפלקס ייחודי המשלב 4 פטנטים בינלאומיים. מעניק נפח, מילוי ומיצוק לקמטי ההבעה. ניתן להשתמש בו כל בוקר על עור נקי עד לספיגה מלאה, והוא מתאים גם לשימוש במקום סרום. קרם העיניים 3D משפר תהליכי התחדשות למראה מוצק וגמיש של העור העדין, וכולל פטנט רטט המעניק עיסוי עדין, ממריץ זרימת דם בנימים ומחדיר את הקרם טוב יותר. הוא מפחית קמטוטים ועומק קמטי הבעה, מבהיר פיגמנטציה, עיגולים כהים, מוריד נפיחות, מונע רפיון עור הגורם להיווצרות שקיות מתחת לעיניים, ומגביר יכולת אגירת לחות למניעת תופעות יובש, אדמומיות וגירוי.

שגרת טיפול בערב

בערב, שגרת הטיפול מעט שונה. מה שחשוב הוא שבסוף היום, עור הפנים שלכם יהיה נקי משאריות לכלוך, איפור, אבק ופיח.

1. נתחיל עם הסרת איפור בעזרת מים מיסלריים או תכשיר אחר שמותאם להסרת איפור בצורה טובה גם באזור העיניים, אותם לא מומלץ לשטוף עם סבון. המים המיסלריים מסירים את כל סוגי הלכלוך והאיפור, אינם שמנוניים, אינם מכילים אלכוהול, ואין צורך לשטוף אותם מהפנים. הם מרעננים את עור הפנים ומעניקים לו איזון מושלם. לאחר מכן ניתן להשתמש כאמור שוב בסבון פנים. שלב הניקוי חשוב מאוד בשגרת הטיפוח, שכן אם עור הפנים לא נקי – החומרים שתמרחי עליו לאחר מכן לא ייספגו כמו שצריך.

2. כשהעור נקי נמרח עליו קרם עיניים וקרם לילה בהתאם למצב העור. עור שומני למשל אפשר לאזן עם קרם חומצה אזלאית מסדרת BIOPLASMA. לעור יבש הסובל מתהליכי הזדקנות, קרם לילה מסדרת – NEW AGEקרם עשיר המעניק לחות מרוכזת למניעת מתח, ומכיל ויטמינים וחומרי הזנה חיוניים להמרצת התחדשות התאים והסיבים האלסטיים.

סבון פנים

בין לבין

כדי לשמור על עור הפנים ולגרום לו להיראות במיטבו, רצוי לעור נורמלי עד יבש, לשלב פעם בשבוע מסיכת חימר מסדרת NUTRI PEPTIDE – מסכת ניקוי עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לאיזון ולטיהור העור. היא מנקה, מרגיעה וסוגרת נקבוביות, משלבת בין יכולות החיטוי לבין טיהור וניקוי העור בעזרת חימר טבעי סופח שומנים. אפשרות נוספת היא מסכת secend skin מאותה הסדרה – מסכה מתקלפת סופחת ומטהרת רעלנים המצטברים מערפיח, מזרזת זרימת דם להגברת פעולת הניקוי העצמי של העור, מצמצמת נקבוביות ומעניקה גמישות ורכות. לנשים – המסכה מומלצת לטיפול בעור עייף ודהוי הסובל מחשיפה מוגברת לערפיח, קרינה, מתח ואיפור יומיומי. מומלץ למרוח את המסכה בשעות הערב, להירגע ל-15 דקות, להסיר ולסיים את הטיפול עם קרם לילה מזין. לגברים – המסכה המתקלפת מומלצת לשימוש לאחר הגילוח להעצמת פעולות הטיהור, למניעת צמיחה פנימית ולהרגעת העור.

לסיום חשוב לזכור, שאחד התנאים לעור פנים חיוני ובריא, הוא משק מים מאוזן, ושגרת טיפוח מדויקת לפני סוג העור ולפי הגיל. חשוב לשמור על שגרת ביקור אצל קוסמטיקאית – עד גיל 35 פעם בשלושה חודשים, מעל גיל 35, מומלץ להגיע פעם בחודש.

הפרוטוקול והטיפים במאמר זה הם של מיכל חלילי, מדריכה בכירה בינלאומית של מעבדות GIGI, ומומחית בטיפולי אסתטיקה חדשניים.

דילוג לתוכן