להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

רואים לך בעיניים

שימוש בקרם עיניים על בסיס קבוע מגיל צעיר, ומסיכה מדי פעם יעשו להן רק טוב. מדוע כדאי לך להגן על אזור העיניים, ובאילו עוד דרכים תוכלי לעשות זאת?

הן ראי הנפש, ראי לנשמה. הן משדרות את האופי של הבן אדם, מסגירות את גילנו, ובאופן כללי רבים מייחסים להן תכונות רבות. אפשר להגיד עליהן שהן חכמות, מאושרות וגם כבדות או קרות… רבות מדובר עליהן, וזו בהחלט סיבה מספיק טובה להעניק להן את הכבוד הראוי.

גם בעולם הקוסמטיקה מתייחסים לעיניים ביראת כבוד, ולא סתם מייחדים אותן משאר אזורי הגוף. העור סביב העיניים דורש יחס מיוחד – זהו עור דק (עוביו 0.5 מ”מ, בהשוואה ל-2 מ”מ ויותר באזורים אחרים( ורגיש מאוד, וזהו האזור הראשון בפנים בו מופיעים סימני עייפות, קמטוטים וסימני הגיל (ניתן לראות את תחילת קמטוטי היובש כבר באמצע גיל 20). רשת הנימים הדקה שבאזור העיניים נחלשת עם השנים, זרימת הדם משתקפת ויוצרת כהויות סביב העיניים, והצטברות נוזלים וצניחת עפעפיים יוצרת נפיחות ומראה עייף.

ישנם כמה צעדים פשוטים שיעזרו לך להגן ולשמור על העור שסביב לעיניים, וחשוב להקפיד לשמור עליהם כבר מגיל צעיר:

1. משקפי שמש – הגנה מקרני UV בעזרת משקפי שמש מתאימים.
2. קרם הגנה – שימוש במקדם הגנה לכל אורך השנה.
3. להסיר איפור – הסרת איפור באופן יום-יומי עם מסיר איפור המותאם לעור העיניים.
4. הזנת העור – הזנה בלחות ובוויטמינים המתאימים לאזור העיניים.
5. תזונה – תזונה נכונה ושתייה מרובה של מים.
6. שינה טובה – שעות שינה מספקות מיטיבות עם מראה העיניים.

מלבד כל אלה, חברות הקוסמטיקה עושות ימים כלילות על מנת למצוא את הנוסחה הנכונה, ולשדרג אותה עוד ועוד, בכדי להעניק לעור שסביב לעיניים את הלחות הרצויה ובעיקר כדי למנוע תופעות הזדקנות, קמטוטי יובש, נפיחויות סביב לעיניים וכהויות בעור. שימוש בקרם עיניים על בסיס קבוע כבר מגיל צעיר, ומסיכה מדי פעם יעשו להן רק טוב. חשוב לדעת שעוביו הדק של העור גורם גם לכך שמרכיבים קוסמטיים שונים חודרים מהר יותר, ולכן במקרים מסוימים עלולה להופיע תגובה אלרגית מהירה. לכן רצוי להימנע למשל מקרמים ריחניים שמכילים בושם או תמציות צמחים.

במעבדות GIGI ייצרנו סדרת טיפוח שלמה שמתמקדת בשמירה על מראה צעיר של אזור העיניים, מונעת הופעת קמטוטי יובש, מעדנת קמטים, מבהירה כהויות ומונעת נפיחות. בין מוצרי הסדרה תוכלי למצוא סרום מרגיע לעיניים, מסיר איפור, קרם עיניים וג’ל לחות. המוצרים הממוקדים בסדרה מונעים תופעות של הזדקנות מוקדמת. הסדרה מאושרת לשימוש לבעלות עור רגיש וכן היא נבדקה אלרגנית ונבחנה אופטומולוגית.

זכרי – טיפוח העיניים אינו קשור לגיל, תמיד ניתן לשפר את המצב הקיים!

דילוג לתוכן