להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

פילינג כהכנה למראה זוהר לחגים

רקחו בדמיונכן את הסיטואציה הבאה: סעודת חג, מפגש משפחתי וחברתי, כל אחת מגיעה במיטב מלבושיה במראה שלא היה מבייש את טקס האוסקר ההוליוודי. מעבר לתחרות “מי בישלה את המנה הטובה ביותר לחג” מתקיימת תחרות סמויה על “הלוק הנוצץ ביותר”.
אלה לא רק הבגדים שעושים את ההבדל אלא גם עור הפנים הקורן למרחקים יעמיד אתכן באור הזרקורים. לכבוד החג אין ספק שמגיע לכן להתפנק ולהשיק שנה חדשה בעור פנים זוהר.
כאן נכנס לתמונה הפילינג הקוסמטי שיסייע לכן לחדש את התאים ולחגוג על מרקם עדין וגמיש, גוון אחיד יותר כבסיס נהדר לאיפור שתבחרו להדגשת קווי המתאר העיניים, הלחיים, השפתיים.

חשוב מאוד לגשת לטיפול פילינג מספר ימים לפני החג ולא ברגע האחרון כדי שהעור ישתקם ויתרענן וייראה במיטבו עד החג עצמו. אז אחרי ששריינתן תור לקוסמטיקאית, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על הפילינג וכיצד ניתן גם בבית לאחר התאמת התכשיר הנכון בהכוונת הקוסמטיקאית להמשיך ולתחזק את העור לאורך זמן…תנו לעצמכן מתנה לחג – פילינג!

אז למה פילינג?

נתחיל מכך שהפילינג הוא טיפול יופי פופולארי, שלמעשה מחדש את העור ומטרתו לקלף ולסלק תאים מתים משכבת העור העליונה ועל ידי קילוף עדין ומבוקר לרכך את העור ולהותירו קטיפתי להפליא. הפילינג מזרים דם, מחדש את צמיחת התאים וכמובן מנקה היטב.
אל תחששו לפנות לטיפול פילינג, כיוון שמדובר בטיפול שמתאים לכל סוגי העור – יבש, שומני ורגיל. למעשה באמצעות פילינג לפנים ניתן לרפא פצעונים, לטפל בשינויים בגוון העור, לטשטש כתמים ואפילו להפחית היווצרות של קמטים. הוא נהדר הן לצעירות ואפקטיבי מאוד לעור בוגר.

תקופת החגים – זה הזמן לחדש את עור הפנים

החגים הם בדיוק הטיימינג האולטימטיבי לשדרג את סביבת המגורים, לעצב מחדש את הסלון, לצאת למסע שופינג בעקבות שמלה נחשקת וכמובן לטפל ולהשקיע בעור הפנים הן כהכנה לחג אך גם לתקופת החורף. זכרו שאיפור נראה טוב יותר על עור פנים אחיד וחלק וכן קרמים של לחות נספגים אף הם טוב יותר על עור פנים נקי היטב. קוסמטיקאית תדע להתאים לכן את טיפול הפילינג הנכון ביותר בהתאם למצב העור והאפקט המבוקש וכן תנחה אתכן באופן ותדירות השימוש.

לאחר טיפול פילינג אצל קוסמטיקאית תוכלו להשתמש בפילינג אורז של ג’יג’י (סקרב) שמבוסס על אבקה עדינה של גרגרי אורז עם רכיבים מחדשים ומרגיעים כמו שיבולת שועל ונגזרת של ויטמין C ואלנטואין להרגעת העור. היתרון בשימוש בפילינג מסוג זה הוא שמדובר בניקוי יעיל של עור הפנים ללא יצירת גירויים, שריטות או אדמומיות. פשוט מאוד להשתמש בפילינג ולאמץ אותו כחלק משגרת הטיפוח היום יומית הן כהכנה לחג וגם לאחריו: כל שצריך זה לאחר ניקוי הפנים, להניח מעט אבקה ביד ולערבב עם מים עד קבלת מרקם משחתי ולאחר מכן לעסות עם המשחה שהתקבלה את עור הפנים בתנועות סיבוביות תוךך הימנעות ממגע עם העיניים – אחרי עיסוי שנמשך דקה או שתיים, יש לשטוף היטב וליהנות מעור פנים גמיש ונקי להפליא. חג שמח!

דילוג לתוכן