להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

סדרת CITY NAP למניעת נזקי סביבה

מעבדות GIGI גאה להציג סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים המתמקדת במניעת נזקי סביבה. סדרת CITY NAP – סדרה לטיפוח עור הפנים בעלת קומפלקס בלעדי לנו, המשלבת מרכיבים טבעיים למניעת נזקי קרינת UV, קרינת מסכים וערפיח.

מחקרים חדשים בתחום הקוסמטיקה הביאו לפיתוח קטגוריה חדשה שמתייחסת לחיים העירוניים. קטגוריה שזכתה לשם: אורבן אנטי-פולושן (Urban Anti-Pollution).
במעבדותGIGI , אנחנו עושים ימים כלילות על מנת להמציא את הדבר הבא. אחרי סדרת מחקרים ובדיקות שערכנו בנושא, השקנו בימים אלה סדרה חדשה, הנלחמת בכל הגורמים הללו.
סדרת CITY NAP (City Natural Anti Pollution ).

השמש היא אומנם גורם עיקרי בזירוז תהליכי הזדקנות של העור, אבל ישנם גורמים נוספים שלוקחים חלק בתהליך זה ומשפיעים על עור הפנים שלנו. זיהום אוויר, קרינה כחולה מסמרטפונים, מחשבים וטאבלטים, הם כמה גורמים המשפיעים על עור הפנים שלנו לאורך כל היום. השילוב של מרכיבים אלה עם קרינת השמש, הוא שילוב קטלני! הוא מאיץ את תהליך הזדקנות העור, וגורם לנו להזדקן בקצב מואץ, גם אם אנחנו מקפידים למרוח מסנני קרינה, ולהשתמש במוצרים המכילים אנטי-אוקסידנטים. סדרת CITY NAP של מעבדות GIGI מכילה 4 תמציות טבעיות מצמחים, המופקות בטכנולוגיה חדשה השומרת על תכונות ההגנה, המניעה והתיקון שהצמח פיתח במשך אלפי שנים. תכונות אלו התפתחו בצמחים וסייעו להישרדות ביולוגית בתנאי אקלים קשים. סדרת CITY NAP מבוססת על קומפלקס בלעדי ל-GIGI, המסוגל להגן על העור ולמנוע נזקים בפרמטרים הבאים: קרינת UV,UVA UVB, נזקי מתכות כבדות וכימיקלים, עשן, אבק, וזיהום אוויר. בין מוצרי הסדרה: קרם יום, קרם לילה, מסכה, סרום, וסבון פנים.

המרכיבים הפעילים

1. רודציאה (RODACEA). אצה סגולה מהאי זילט שבצפון גרמניה. מחקרים הוכיחו שלמרכיבי האצה יכולת אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. הם מאיצים את תהליכי ההתחדשות בעור, מסייעים בשמירה על המיצוק. אוגרים לחות ומעניקים תחושת לחות מוגברת. המסקנה שהתקבלה בבדיקות המעבדה: מרכיבי האצה גורמים לעליה במערכות ההגנה של העור. משפרים את חיוניות העור, מחדשים אותו ומרפאים אותו.

2. ספירולינה (SPIRULINE). אצת הספירולינה קיימת עוד מתקופת האצטקים במקסיקו. היא שימשה כמזון עשיר בחלבון גם לתושבי סין ויפן, וזכתה לכינוי “הזהב הכחול”. המרכיבים הקיימים באצה הם אנטי-דלקתיים, מגנים מפני קרינה וגורמים לחידוש התאים.

3. שיח פרפר סיני (SOLIBERINE) . שיח סגול מרהיב, שאופייני לסין בעונת הסתיו בפסגות הרים. מרכיבי הצמח מגינים על העור מנזקי הקרינה ומהזדקנות העור. ואלה עוד כמה מיתרונותיו: הגנה מפני קרינה רחבה UV,UVA UVB, ו-IR, הגנה מפני רדיקלים חופשיים, מפני סטרס, אובדן לחות ויובש, מניעת פיגמנטציה, כתמי שמש וקמטים, הגנה לעור רגיש ומניעת אדמומיות, ושמירה על מראה צעיר, גמישות ואיכות העור. נזק הנגרם לעור כתוצאה מקרינה, מתוקן על ידי מרכיבי הצמח.

4. רנו-מר רונה קאר (Polysiphonia Elongat. אצה אדומה וקדומה מאוד, פופולרית באזורים חמים עם מים מתוקים, במזרח ביפן ובקוריאה. אצה זו מכילה ריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים וחלבונים, כאשר המרכיבים הקוסמטיים המופקים ממנה, מצטיינים בפעילות אנטי-אייג’ינג, וביכולת לעודד חידוש קולגן ותאי עור, בעידון קמטים ובהאטת תהליכי ההזדקנות.

קרם הגנה

מוצרי סדרת CITY NAP

כל מוצרי הסדרה מכילים קומפלקס ייחודי של אצות וצמחים בעלי יכולת אנטי-אוקסידנטית ואנטי-בקטריאלית. החומרים הפעילים מאיצים את תהליכי ההתחדשות בעור, מסייעים בשמירה על המיצוק, ומעניקים תחושת לחות מוגברת. בשעות הלילה העור מנצל ביתר אפקטיביות את יתרונות החומרים הפעילים. אלה הם מוצרי הסדרה:

קרם יום. קרם לחות מועשר במרכיבים חיוניים ליצירת מאגר לחות נורמלי בעור.

קרם לילה. קרם מזין לשעות הלילה. מועשר במרכיבים חיוניים המסייעים לעור לתקן נזקים הנגרמים בשעות היום, ולייצר מאגר לחות נורמלי בעור.

מסכה. מסכת לחות עשירה במרכיבים חיוניים, המסייעים לעור לתקן נזקים ולייצר מאגר לחות נורמלי בעור.

סבון פילינג. ג’ל ניקוי לפנים המסיר את כל סוגי הלכלוך, האיפור והצטברויות השומן. מנקה בעדינות את העור ללא יצירת תחושת יובש, מרענן את העור, ומותיר תחושה נעימה של רכות לאחר הניקוי. מתאים לכל סוגי העור.

סרום. סרום עשיר במרכיבים חיוניים לשמירה על עור בהיר, חיוני וזוהר.

מסכת שינה – SLEEPING MASK. מסכת לחות חדשנית בעלת מרקם עדין לשימוש בשעות הלילה. מחייה את העור, משקמת ומחדשת אותו.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות של GIGI ברחבי הארץ. לחצי כאן

הידעתם?
מחקר חדש שבוצע על ידי המכון העולמי לבריאותWorld Health Organization) ) מצא ש-88% מהאוכלוסייה העולמית חיה כיום באזורים בעלי רמה גבוהה מאד של זיהום אוויר, הרבה מעבר לסטנדרט איכות האוויר המומלץ. במחקר אחר נמצא כי המתגוררים בערים גדולות צפויים לעבור תהליך מזורז של הזדקנות העור עד גיל 40 ומעל לגיל זה הקצב מואץ פי שניים.

דילוג לתוכן