להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

סגולותיהן של אצות הים ושילובן במוצרי GIGI

אצות ים מהוות היום מרכיב חשוב במוצרים קוסמטיים, אבל כבר מאות בשנים משתמשים בהן לטיפולי יופי בחלקים שונים של העולם. מחקרים חדשים שנעשו בשנים האחרונות על מגוון רחב של סוגי אצות העניקו לחד-תאים שצומחים מתחת למים תהילה מחודשת. בעקבות ממצאי המחקר והתועלות הגדולות לעור החלו מותגי העל לשלב את האצות במוצרים שונים החל מניקוי ועד למסכות תוך כדי עריכת מחקרים חדשים והתאמות של מכשור טכנולוגי המסוגל לשמר את התכונות הטבעיות של האצות גם כמרכיב פעיל בנוסחאות קוסמטיות.

קצת היסטוריה

האצות מזוהות עם יופי ובריאות כבר מתקופת הקיסרות בסין העתיקה, כאשר שימשו לטיפול בכוויות ובבעיות עור ומאז ועד היום בארצות המזרח האצות המיובשות משמשות כתרופה טבעית לשלל מכאובים, כוכבי הוליווד טבלו בשנות ה-50 באמבטיית אצות כדי לשמור על מראה צעיר של הגוף, או השתמשו בהן כמסכות לחות עשירות לפנים. בעשור האחרון האצות זכו לכינוי “מזון על” במערב והפכו לחלק מתפריט היומי בארה”ב ובאירופה.

מקור טבעי עשיר

בכל העולם אצות ים מוכּרות כמרכיב בריא ובר-קיימא, אומרת מיכל חלילי, מדריכה ראשית ב-GIGI שהתוודעה ליכולת הקוסמטית של האצות עוד בסדרת SEAWEED  הוותיקה של המותג. “האצות  מהוות מקור עשיר של ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות, מסננות טבעיות של קרינה כחולה ואינפרה אדומה. חוות הגידול של האצות שהתפתחו בעולם בשנים האחרונות  ומסייעות לצמצם את ריכוזי הפחמן דו-חמצני, חנקן וזרחן באוויר. מעל לכל – לאצות יש סגולות מדהימות בטיפוח העור ושמעטים הצמחים על היבשה המסוגלים להתחרות בהן”.

אצות במוצרי GIGI

“הפופולריות של אצות הים עולה בגלל תכולת המינרלים ורמות נוגדי החמצון הגבוהות שלהן”, מסבירה מיכל, כבר בסדרת BIOPLAZMA  שילבנו קומפלקס ייחודי NASA 5 עם מגוון אצות פעילות מהאוקיינוסים העמוקים. בהמשך, בגלל סגולות של ניקוי רעלים, הן שולבו גם בסדרת הרטינול החדשה ואצות נדירות הגדלות לחופי גרמניה נכנסו לסדרת הטיפוח האורבנית CITYNAP  כמרכיב המונע פגיעת קרינה כחולה ממסכים וקרינה אינפרה-אדומה”.

דילוג לתוכן