להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

נקבוביות פעורות/פתוחות

עבור רובנו נקבוביות פעורות הן בעיה שפוגמת במראה המושלם של העור. מראה הנקבוביות, שמתקבע על העור בתום גיל ההתבגרות יוצר מרקם לא חלק ולעיתים ממש בולט לעין, “וכדי להוסיף חטא על פשע”, הנקבוביות למעשה מתחילות להיראות גרוע יותר ויותר ככל שאנו מתבגרות. לפני שמתחילים “לחטט” בעור הפנים או להצטייד בכל מוצרי האיפור (בעיקר פריימרים) להסתרת נקבוביות, כדאי לקרוא את האזהרות של צוות מומחי GIGI, על השגיאות הנפוצות בטיפול וכיצד נכון לטפל בקומדונים (נקודות שחורות) ונקבוביות מורחבות בפנים.

שגיאה מס’ 1: פילינג אגרסיבי

תכשירי פילינג באמת יכולים לסייע בשמירה על נקבוביות נקיות על ידי שחרור הצטברויות של שומן ולכלוך בפתח הנקבוביות הגורמות להן להראות גדולות ובולטות יותר. עם זאת, שימוש יתר עלול לגרום לנזק רב יותר מתועלת. החלקיקים לקילוף בתכשירי הפילינג עלולים לגרום לרגישות בעור כאשר משתמשים בהם בתדירות גבוהה מידי, מסבירים המומחים, “במיוחד במקרים בהם הפילינג לא מותאם לסוג העור וגורם ליובש מוגבר” . במקרים בהם העור סובל מיובש הוא מפצה על המחסור בשומן ולחות על ידי יצירה מוגברת של שומן וחסימת הנקבוביות מהר יותר.

ההמלצה שלנו: בחרי תכשיר פילינג המתאים למצב הנוכחי של עורך (התייעצי עם הקוסמטיקאית שלך), הקפידי על לחץ מתון בזמן הפילינג ואל תשפשפי את הגרגירים חזק מידי. השתמשי בפילינג רק פעם או פעמיים בשבוע, אפילו אם נדמה לך שהעור שלך זקוק ליותר מכך.

שגיאה מס’ 2: חוסר איזון

אולי זה נשמע מוזר, אבל שמירה על רמת לחות ושומן מאוזנת בעור היא המפתח לצמצום של תופעת נקודות שחורות ונקבוביות פעורות. בעוד שמנים כבדים עלולים לסתום נקבוביות, היעדר מוחלט של שומן גורם למנגנון ההגנה של העור לייצר יותר שומן כפיצוי על הרגשת יובש בשכבת העור העליונה.

ההמלצה שלנו: הקפידי להזין את העור בשמנים ומרכיבי לחות המסומנים כ”נון-קומדונים” כדי למנוע הצטברות בנקבוביות ולהעניק לעור את שכבת ההגנה שתמנע ייצור מוגבר של שומן ותוציא את העור מאיזון.

שגיאה מס’ 3: חיטוט בנקבוביות

“אל תחטטי!” זה משפט שכל אחת שמעה בעבר מהקוסמטיקאית שלה או מאמה. ברור לנו שהאינסטינקט הראשוני שלנו הוא לנסות לגעת בנקבוביות, אבל חשוב לחדד שהדבר עלול לגרום לנזק משמעותי לעור שלך. ניסיון “לפוצץ” נקודה שחורה עלול לגרום לטראומה של העור, מה שיוביל לזיהום, פצע דלקתי ואפילו לצלקות. הדרך הנכונה לנקות את הקומדונים היא רק על-ידי קוסמטיקאית מוסמכת.

דילוג לתוכן