להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

מצעד המסכות של מעבדות GIGI

הן מזינות את עור הפנים, מטפלות בכתמי עור וביובש, הן מקנות לעור מראה רענן, ולכל אחת מהן תפקיד משלה.
מסכות לפנים הפכו עם השנים לחלק משגרת הטיפוח שלנו. מעבר לפינוק ולהרגשה המרעננת אחרי שמסירים אותן, לכל מסכה יש מטרה, ואת התוצאות ניתן לראות ממש אחרי הטיפול. יש מסכות לטיפול ביתי ויש מסכות לטיפול בקליניקה, כשההבדל נעוץ בעיקר באחוז הרכיבים הפעילים שהמסכה מכילה. אנחנו במעבדות GIGI פיתחנו כמה סוגים של מסכות לשימוש ביתי. לפניכן מצעד המסכות המובילות, אשר מלבד המטרה לשמן הן נועדו, הן גם משמרות את תוצאות הטיפול בין המפגשים אצל הקוסמטיקאית.

מסכה מתקלפת

המסכה המתקלפת – Second Skin mask מסדרת NUTRI PEPTIDE, היא מסכה שהשקנו בשנה שחלפה. היא משלבת חומרים פעילים, מחדשת את העור ועוזרת לו להשיל תאים מתים. הרכיב הבולט במסכה זו הוא פחם פעיל, אשר יש לו יכולות טבעיות לספוח רעלנים המצטברים בעור, ולטהר אותם מהגוף ללא גירוי. ההבדל הגדול בינה לבין מסכות אחרות הוא שהיא מתייבשת על העור. תוך כדי הייבוש היא אוטמת את הנקבוביות, מחממת את העור, ומזרזת זרימת דם להגברת פעולת הניקוי העצמי של העור. פעולת הייבוש על העור גורמת לכך שניקוי הנקבוביות וטיהור העור הוא עמוק יותר. יתרונות נוספים שלה הם שהיא משפרת מטבוליזם, מנקה ומשילה תאים מתים ומעניקה גמישות ורכות.

המטרה – ניקוי עמוק, ומענה מיידי לעור שזקוק לרענון ולהתחדשות.
מתי, ולמי היא מתאימה – מתאימה לשימוש בכל עונות השנה. לנשים לטיפול בעור עייף ודהוי הסובל מחשיפה מוגברת לערפיח, קרינה, מתח ואיפור יומיומי. לגברים, מומלצת לשימוש לאחר הגילוח להעצמת פעולות הטיהור, מניעת צמיחה פנימית והרגעת העור.
אופן השימוש – למרוח את המסכה בשעות הערב, להירגע ל-15 דקות, להסיר
ולסיים את הטיפול עם קרם לחות.
התוצאה – עידון והעלמת קמטוטי יובש, מראה רענן ומלא חיים.

מסכה מתקלפת

 

מסכת יופי

תפקידן של מסכות יופי הוא לתת אפקט ליפטינג מיידי לעור. אנחנו ממליצים לכן על מסכת יופי מסדרת NUTRI PEPTIDE. זוהי מסכת לחות שעשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לעור לתקן נזקים ולייצר מאגר לחות נורמלי בעור. היא מכילה קפסולות של תמצית אצות, שעטופות במוליך פפטידי, ומעודדות יצירת אנרגיה חיונית להתחדשות סיבי הקולגן.
המטרה – תיקון נזקים וייצור מאגר לחות נורמלי בעור
מתי ולמי היא מתאימה – מתאימה לשימוש בכל עונות השנה. לנשים ולגברים.
אופן השימוש – פעם או פעמיים בשבוע. למרוח שיכבה נדיבה על עור פנים נקי. להמתין 5-3 דקות ולנגב עודפים שלא נספגו בעור. ניתן לשטוף במים ולסיים את הטיפול במריחת קרם לחות.
התוצאה – העור זוהר במרקם מט, נקי ורענן למראה, וללא ברק.

מסכת יופי

מסכה מטהרת

מסכה זו גם היא מסדרת NUTRI PEPTID, היא מסכת חימר, עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לאיזון ולטיהור העור. היא מנקה, מרגיעה, סוגרת נקבוביות, ומשלבת בין יכולות חיטוי לבין טיהור וניקוי העור בעזרת חימר טבעי שסופח שומנים.

המטרה – לעודד פעילות תקינה של העור
מתי ולמי היא מתאימה – מתאימה לשימוש בכל עונות השנה. לנשים ולגברים.
לעור הסובל מחוסר איזון של בלוטות החלב.
אופן השימוש – פעם או פעמיים בשבוע. למרוח שיכבה נדיבה על עור הפנים. להמתין 5-3 דקות עד שהמסכה מתייבשת קלות ולשטוף היטב במים. יש לסיים את הטיפול במריחת קרם לחות.
התוצאה – מראה בריא, רענן וחלק.

מסכה מטהרת

מסכת לחות פוסט טיפולית

מסכת לחות פוסט טיפולית מסדרת RECOVERY. למסכת לחות זו יש מרקם עשיר. היא מרגיעה רגישויות, אדמומיות ונפיחות ומונעת התפתחות גירויים בעור. היא מעניקה אנרגיה לתאי הגזע החיוניים לשמירה על מראה צעיר, מעלה מיידית את רמת הלחות ואת מאגר החומצה ההיאלרונית הטבעית בעור, מאריכה את משך הזמן של התוצאות המתקבלות לאחר טיפול מקצועי וממקסמת את השפעתן.

המטרה – מזרזת תהליכי החלמה והתחדשות התאים, מונעת אדמומיות, ומעכבת את הזדקנות התאים.
מתי ולמי היא מתאימה – לנשים ולגברים, לפני ואחרי טיפולי מכון, ניתוחים קוסמטיים, טיפולים כימיים עמוקים, פילינג או הזרקות מילוי. ולמי שסובל מגירויים, אדמומיות או נפיחות בעור.
אופן השימוש – יש למרוח שכבה עבה על הפנים, להניח לה לפעול למשך 20-15 דקות. להסיר בעזרת ספוגית לחה או עם מים פושרים. לחיזוק הפעילות ניתן למרוח מתחת למסכה סרום. בשימוש בשעות הלילה ניתן להסיר את עודפי המסכה בעזרת טישו מבלי לשטוף במים. לבעלי עור יבש, מומלץ למרוח שכבת קרם ולישון איתה בלילה, ובבוקר לשטוף את השאריות
התוצאה – תחושת רכות ונינוחות מיידית לעור.

מסכת לחות

לסיום
המלצה שלנו היא להשתמש במסכות אחת לשבוע לאחר שימוש בפילינג עדין לשימוש ביתי. פילינג זה מסיר תאים מתים משכבות העור העליונות, וכך אפקט הטיפול יהיה טוב יותר. אנו במעבדות GIGI גאים בפילינג ייחודי – פילינג אורז עדין מסדרת ESTER C, שמשמש לניקוי יעיל של עור הפנים ללא גרימת גירויים, שריטות או אדמומיות ומתאים לכל סוגי העור.

חג פורים שמח!

דילוג לתוכן