להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

מוצרי טיפוח לגברים – מה חשוב לדעת

עד לא מזמן כינו אותם “מטרוסקסואלים”, אבל היום גבר מטופח הוא כבר סטנדרט ולא יצור חריג בנוף הישראלי. לגברים יש צרכי טיפוח שונים משל נשים ולכן חשוב לבחור במוצרי קוסמטיקה ייעודים לגברים המותאמים לצרכים המיוחדים של העור הגברי.
גברים למשל, סובלים יותר מיובש בעור בגלל פעולת הגילוח וזקוקים למנת לחות משמעותית כל יום. כמו כן, סביב אזור העיניים מופיעים קמטים עמוקים מהר יותר ולכן כדאי למרוח גם קרם עיניים ייחודי שפותח לגברים ומסייע במניעת קמטוטים סביב העין.
אז מה יש במוצרי טיפוח לגברים וכיצד להתאים את המוצר הקוסמטי הנכון לגבר? הנה כמה דברים חשובים שכדאי לדעת.

אפקט הגילוח

הגילוח אולי מותיר את העור חף מזיפים, אבל מייצר עור מגורה, אדמומי ורגיש. גברים שלא מתגלחים מדי יום סובלים מזיפים קשים ולעיתים גם צמיחה פנימית שקשה יותר ואף כואב יותר לגלח. מבחר מוצרי טיפוח מיוחדים נועדו להקל על מלאכת הגילוח – תוך כדי הגילוח עצמו אבל בעיקר לצורך הרגעת העור לאחר הגילוח.
ראשית, כדאי לרכך את העור לפני הגילוח (מקלחת במים חמימים) ולהשתמש בסבון בעל חומציות מאזנת כדי לנקות היטב את העור משומניות ולכלוך המקשים על מעבר חלק של הסכין. לאחר גילוח חשוה להרוות את העור בלחות עם קרם לאחר גילוח, שמשלב בין לחות לבין בישום גברי עדין וללא אלכוהול.
בקרם הלחות הגברי מומלץ להשתמש גם כתחליב לחות יומי ולא רק לאחר הגילוח, בשילוב עם קרם עיניים. למקפידים – את מריחת הלחות יש לעשות פעמיים ביום – בוקר וערב, לאחר שטיפת פנים בסבון.

מי שמעדיף מרקם של ג’ל, ימצא גם ג’ל לאחר הגילוח מרענן מאוד שנמרח בקלות ונספג במהירות ומונע תחושת צריבה ואדמומיות שעלולים להופיע בעקבות הגילוח. חשוב למרוח את הקרם או הג’ל על פנים נקיות בתנועות עיסוי רכות עד ספיגה מלאה.

משפרים את נראות העין

קרם עיניים לגברים הוא מוצר פופולארי במיוחד, כיוון שהעור מתחת וסביב לעיניים דק ורגיש פי כמה מהעור ביתר חלקי הפנים, הוא לא עובר את תהליך הגילוח היומי שמסיר תאים מתים ולכן נראים בו מוקדם יחסית סימני ההזדקנות. בנוסף, אזור העיניים סובל מנפיחות ושקעים שחורים מחוסר שינה, עייפות ולחץ. מי שמעוניין לשמור על חזות אסתטית וצעירה יותר צריך להשקיע בקרם עיניים איכותי המבוסס על חומרים שמזינים את העור בלחות ומונעים קמטוטי יובש.
בסדרת GIGI MAN תמצאו קרם עיניים מותאם לגברים המגיע במרקם עדין ייחודי לאזור העיניים הרגיש, קל ונעים למריחה וללא תחושת דביקות.
עוד פעולת טיפוח מומלצת לגברים במיוחד בעשור החמישי – ביקור קבוע אצל קוסמטיקאית לטיפולי רענון העור (פלינג והחדרת לחות), ניקוי נקבוביות והסרת שיער עודף מאזורים רגישים כמו האוזניים והאף.

דילוג לתוכן