להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

מוצרי הבהרה אינטימית

קים קרדשיאן ושלל סלבריטאיות בעולם כבר התנסו בטיפולי הבהרה אינטימית – פיתוח חדש מבית מעבדות GIGI חושף נוסחה חדשה להלבנת אזורים אינטימיים.

נשים וגברים רבים סובלים מכהויות של העור באיברים שונים בגוף, מי פחות ומי יותר – אבל יש כאלה שהדבר מונע מהם ללבוש בגדי ים למשל או לחשוף את גופם במצבים אינטימיים. במיוחד לשם כך פיתחנו במעבדות GIGI, סדרה חדשה הכוללת שני מוצרים  – ג’ל הבהרה אינטימי ופילינג אינטימי. האחד מבהיר והשני מקלף את העור בעדינות, ומשאיר אותו חלק ואסתטי.

סיבות גנטיות או חיכוך יומיומי של הלבשה תחתונה, צמודה מידי, יוצרים אזורים כהים יותר של עור סביב  האזורים האינטימיים של הגוף. יש מי שהכתמים הכהים מאד מפריעים לה מבחינה אסתטית, לכן במיוחד עבורן GIGI  פיתחה סט טיפול הבהרה אינטימי.

למי מתאימים המוצרים?

המוצרים החדשים שלנו מתאימים לכל אחד או אחת שסובלים מעור כהה באזורים מסוימים בגוף, ומרגישים לא בנוח כתוצאה מזה. זה יכול לקרות כתוצאה מגילוח יומיומי בבית השחי, שיוצר אזור כהה ומחוספס, ואז נמנעים מללבוש גופייה או חולצה קצרה, זה מתאים לנשים לאחר לידה אשר מופיע אצלן פס כהה באזור הבטן התחתונה, ומתאים גם עבור מי שרוצה להבהיר אזורים אינטימיים כמו הפטמות, איבר המין הגברי או פי הטבעת. מעניין לציין שטכניקת הלבנת האזור האינטימי האחורי פופולרית בעשור האחרון, אבל לאחרונה היא נמצאת יותר בכותרות בעקבות אושיות ריאליטי כמו קים וקורטני קרדשיאן, גברים ונשים, המדווחים על טיפולי הבהרה אינטימיים שעברו בכל פורום אפשרי. נכון להיום אין מוצרים מקצועיים המעניקים תוצאה קבועה, אז אפשר להגיד בגאווה שאנו חלוצים בתחום!
ולפני הכל, חשוב לציין שהנוסחה של GIGI Rejuvintim מיועדת למריחה, ואינה מכילה מרכיבים שעלולים להיות מסוכנים, כמו הידרוקינון, כספית או סטרואידים. כמו כן, הנוסחה שלנו אינה מכילה פראבנים.

כיצד זה עובד

בקצרה, ניתן לומר שהפילינג מבצע קילוף עדין של תאים מתים משכבת העור העליונה עם חומצות פעילות וחומרי הרגעה, וג’ל ההבהרה מפרק הצטברויות מלנין ויוצר תהליך הבהרה עדין של העור. בכל מוצרי הסדרה שולבו מרכיבים מבהירים מהדור החדש, לצד מרכיבים המרגיעים ומונעים יצירת אדמומיות. ובהרחבה – הפילינג מכיל כמה חומרים פעילים וביניהם: CANADIAN WILLOWHERBCW – תמצית צמח הערבה הקנדי אשר ידוע כמרגיע גירויים ואדמומיות בעור, בעל תכונות אנטי-אוקסידנטיות ואנטי-בקטריאליות;  LACTIC ACID- חומצה לקטית אלפא הידרוקסית המפעילה תהליכי קילוף עדינים. מסייעת להבהרה במקרים של פיגמנטציה עקשנית. משפרת את מאזן הלחות, מסייעת לתהליך ההשלה הטבעי של תאים מתים בשכבה הקרנית העליונה, ומקנה מראה חלק ובהיר יותר; ANDELIC ACID – חומצה אלפא הידרוקסית שאינה גורמת לקילוף בשכבת עור עליונה, אלא משפיעה על תהליכי ההתחדשות בשכבת הדרמיס. היא משפרת את חילוף החומרים בשכבות העמוקות, וגורמת לשיפור משמעותי בתהליכים הטבעיים וליצירת שכבה עליונה בריאה ואחידה בגוון; KOJIC ACID – חומצה קוג’ית מופקת מתסיסה של אורז. יעילה לפירוק והבהרת כתמי פיגמנטציה על ידי דיכוי האנזים טירוזינאז. מונעת חימצון ובכך מגבירה את אפקט ההבהרה.
ג’ל ההבהרה מכיל גם הוא חומרים פעילים: – ALPH ARBUTIN חומר פעיל מבהיר ומאזן את גוון העור. מופק מעלים מיובשים של צמחים שונים כמו דומדמניות, אוכמניות וחמוציות. מחקרים מראים ששימוש בחומר מעניק שיפור לאורך זמן בהבהרה של העור, יחסית לחומרי הבהרה אחרים; HENTOWHITE – חומר המפרק כתמי מלנין;  FRUIT MIX EXTRACT – תמצית פירות העוזרת בפעילות ההבהרה HAMMAMELIS WATER – תמצית מי צמח הממליס העוזרים להרגעת העור ומניעת דלקת; UREA PEROXIDE – מחטא ומבהיר את העור, וכןLACTIC ACID  ו-KOJIC ACID.

הוראות שימוש

המוצרים שלנו מתאימים לנשים ולגברים כאחד ולכל סוגי העור. פילינג הבהרה – יש לנקות את האזור עם סבון ומים פעמיים בשבוע. לנגב היטב את האזור, ולמרוח את הפילינג אינטימי GIGI Retin A . לאחר 5-3 דקות יש לשטוף את הפילינג במים זורמים ולייבש היטב את האזור.
ג’ל הבהרה  – יש למרוח את הג’ל להבהרה אינטימית GIGI Retin A  פעם ביום, בשכבה דקה, על האזור המיועד להבהרה. להמתין לייבוש מוחלט לפני שמתלבשים. לתוצאות מהירות יותר, ניתן לחזור על התהליך פעמיים ביום.
אין להשתמש במוצרים על עור פצוע, פצעונים או לאחר גילוח.

ויש לנו גם כמה טיפים בשבילכם

הבהרת עור כהה בבית השחי. הסט האינטימי  GIGI Retin A מסייע להבהיר עור כהה בבתי השחי, להחליק את הגבשושיות וליצור עור רך, חלק ובהיר יותר. בצעו את ההוראות השימוש, שלב אחר שלב, אבל רק פעם ביום, עדיף בשעות הערב. מומלץ לא למרוח דאודורנט אנטי-פספירנט מעל לג’ל הבהרה.

הלבנת פטמות. מוצרי ההבהרה של מעבדות GIGI  הם בדיוק הפתרון לטיפול בבית עם מרכיבים יעילים המביאים לשינוי בזמן סביר. בצעו את ההוראות השימוש, שלב אחר שלב, אבל רק פעם אחת ביום, עדיף בשעות הערב. מומלץ להימנע מלבישת חזיות צמודות מדי מבד סינטטי לאחר הטיפול.

הבהרת האיבר הגברי. שינויים בצבע העור באזור הפין אינם נדירים אצל גברים, במיוחד אצל גברים בעלי גוון עור כהה יותר. לעתים קרובות זה עלול לגרום לאי-נוחות במצבים אינטימיים, או ליצור מבוכה.  כהויות באזור יכולים גם להיווצר עם השנים מסיבות שונות כמו שפשפת, לבישת בגדים צמודים או הזעה. האופציות הזמינות להבהרת עור הפין מתמקדות בטיפול קוסמטי מקצועי ראשון והדרכה, ולאחריו המשך טיפול יומיומי בבית. בבית – בצעו את ההוראות, שלב אחר שלב, ולאחר מכן הקפידו ללבוש תחתוני בוקסר עשויים 100% כותנה, כדי למנוע הזעה בזמן השימוש במוצרים.

הלבנת אזורים אינטימיים בחלק האחורי של הגוף. טכניקת הלבנת אזור האינטימי האחורי פופולארית בעשור האחרון אבל לאחרונה היא נמצאת כל הזמן בכותרות בגלל אושיות ריאליטי, גברים ונשים, המדווחים על טיפולי הבהרה אינטימיים שעברו בכל פורום אפשרי. נכון להיום אין מוצרים מקצועיים או על המדף המעניקים תוצאה קבועה.

והתוצאה…
תוצאות הטיפול חד משמעיות ונראות לאחר שבועות ספורים של שימוש – העור בהיר יותר, חלק יותר, פחות שומני, בריא יותר, התחושה רעננה, וכמובן שמראה העור יפה יותר. כמובן שהתוצאות עשויות להשתנות מאדם לאדם. אז אם גם אתם נבוכים מהתופעה, מרגישים שלא בנוח במצבים מסוימים ורוצים לשנות את המצב, זה הזמן, רגע לפני שאנו מחליפים את המלתחה לקצרה יותר…

 

דילוג לתוכן