להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

מה לקרינת השמש ולמוצרים החדשים של מעבדות GIGI?

הקרינה המתגברת, החור באוזון, וההשפעה המזיקה של השמש בשכבות העור השונות – כל אלה הם חלק מהסיבות לצורך בהגנה רחבה מהשמש. על זאת ועוד במאמר שלפניכם.
היא מקור החיים על פני כדור הארץ, ואין ספק שיש לה יתרונות רבים. בחורף אנחנו מחכים לה, ובקיץ לפעמים רוצים שהיא תיעלם… עכשיו בשיא הקיץ, היא נמצאת כאן במלוא עוצמתה, ואנחנו צריכים לדעת לאזן בין הנאה לבין הגנה ממנה. את מוטיב ההנאה אנו נשאיר לכם, אך בכל מה שקשור להגנה מהשמש, אנחנו במעבדות GIGI ממשיכים להיות בקדמת הטכנולוגיה ולעבוד על פיתוחים חדשים בכל עת. לאחרונה פיתחנו 3 מוצרים חדשים – דור חדש של חוסמי קרינה למניעת נזקי IRו-UV בשכבת הדרמיס והאפידרמיס.

נתחיל בעובדות מהשטח
מחקרים ראשונים שהזהירו מפני חשיפה לשמש יצאו כבר בתחילת שנות השבעים. כבר אז דובר על הפחתה בכמות האוזון באטמוספירה – וככל שיש יותר אוזון, כך פוחתת כמות הקרינה העל-סגולה המגיעה לקרקע. במחקרים שנעשים מאז מדי שנה, נמצא שבחלקים מסויימים של כדור הארץ פוחתת כמות האוזון בכל שנה! התדלדלות שכבת האוזון גורמת לעלייה בחדירת קרינת השמש, ומעלה את הסכנה שכרוכה בחשיפה לקרניה. הקרינה האולטרה-סגולה של השמש היא האויב מספר אחד של העור, כשהשפעת הקרניים של השמש מצטברת, וניכרת בעיקר בפנים, בצוואר, סביב העיניים ובכפות הידיים – האזורים בהם העור דק במיוחד ונמצאים לרוב ללא כיסוי והגנה מפניה. כולנו יודעים: חשיפה רבה לקרני השמש גורמת לנזק בלתי הפיך לעור, כשהסכנה הגדולה היא התפתחות סרטן העור. הגנה מחשיפת לשמש, היא השמירה הטובה ביותר על העור.

ההשפעה המזיקה של השמש ניכרת בשכבות עור רבות. בדרמיס היא פוגעת במבנה שרשרת הקולגן וכתוצאה מכך היא מזיקה לאלסטיות העור. היא פוגעת בכלי הדם וגורמת להם להיות שבירים, דבר המגביר את תופעת הקופרוז (נימי דם בולטים). באפידרמיס היא גורמת להתעבות לא שווה: שינוי במרקם ובמגע העור ולכתמי פיגמנטציה. כמו כן קרינת השמש פוגעת בהתנגדות העור, וביכולתו להוות מחסום בפני מעבר המים ושמירה על לחות מאוזנת, דבר הגורם להתייבשות העור.

הפיתוח האחרון של מעבדות GIGI
GIGI אימצה כבר לפני שנתיים את הסטנדרטים החדשים של התקן האירופאי המעניק הגנה רחבה לעור הפנים מפני כל נזקי קרינה, ויישמה אותם בסדרת .SUN CARE

בימים אלה השקנו 3 מוצרים חדשים לסדרה:

תחליב הגנה לפנים – לעור רגיל עד יבש SPF 30

תחליב הגנה לפנים – לעור רגיל עד שמן SPF 30

תחליב הגנה לגוף – SPF 30

תחליבי הפנים מצטיינים במרקם קל, נספגים מהר ואינם מורגשים על העור. הם מכילים חוסמי קרינה יעילים המעניקים הגנה מפני קרינת IR ו-UV, הפוגעים בגרעין תאי העור (DNA), בדרמיס, ומונעים כוויות בעור עקב חשיפה לקרינת UVB. קרני UVB נבלעות בחלקן בשכבת האוזון. הן גורמות לנזק מצטבר ולפיגמנטציה בלתי ישירה, אינטנסיבית ולטווח ארוך, דבר העלול לגרום לכוויות, להזדקנות העור ולמחלות ממאירות. בנוסף לכך התחליבים מכילים מרכיבים אנטי אוקסידנטים, אלוורה, סקוואלן, אלנטואין וחומצה היאלורונית כחומרי לחות והרגעה למניעת יובש ונזקי חמצון בעור.

הנוסחה החדשה של מוצרים אלה מעניקה הגנה רחבה מפני כל סוגי הקרינה לפי התקנות החדשות באירופה. המוצרים מכילים מסנני קרינה יעילים בדרגת SPF 30 המונעים נזקי קרינת שמש ונזקי קרינה אינפרא אדומה (IR) הפוגעת ב-DNA של התאים. תחליבי ההגנה מגיעים במרקם נעים שאינו יוצר תחושה שומנית, ומתאים כבסיס לכל סוגי המייק-אפ. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, מתאימים גם לעור רגיש, ועמידים בזיעה. הם מומלצים לשימוש יומיומי בכל עונות השנה, לשמירה על בריאות העור ולמניעת סימני הזדקנות.

INFRA-AGING – קרינה אינפרא אדומה – גישה מהפכנית לטיפול בנזקי השמש
במשך שנים רבות הזדקנות הנגרמת על ידי השמש, המכונה גם פוטו-אייג׳ינג, יוחסה רק לקרינה האולטרה-סגולה (UV), אבל גם הקרינה האינפרה-אדומה (IR) והחום שהיא מייצרת תורמים במידה ניכרת לפגיעה בבריאות העור, לאובדן מוצקות וגמישות העור, ולהופעתם של קמטים בטרם עת. מוצרי סדרת SUN CARE מכילים מרכיבים הפועלים להגנה על העור גם בתחום קרינת האינפרה, יכולת ההגנה הזו נותנת מענה גם להזדקנות תרמית (הזדקנות בהשראת חום), שמחמירה את הפגיעה בכל שכבות העור וגורמת לשינויים ב DNA-של התאים הבריאים.

בהתחשב בעובדה שבישראל יש כ-300 ימי שמש בשנה, וקרינת שמש חזקה מאוד, הצורך בהגנה מפניה הוא משמעותי ביותר. אם ניקח בחשבון את העובדה ששמש במידה רבה יכולה להזיק לנו מאוד, אין זה פלא שחברות רבות בארץ ובעולם עושות ימים כלילות בחשיבה על הדבר הבא שיעזור לנו להתמודד עם עובדות אלה. אנו במעבדות GIGI גאים במוצרים החדשים, וכבר בימים אלה, הם עושים את דרכם לכלל הקוסמטיקאיות שלנו ברחבי הארץ, ומחכים רק לכם.

דילוג לתוכן