להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

לשמור על העור בריא ומוזן – חשיבות השימוש בסרום

אחד המוצרים המוכרים יותר בעולם הקוסמטיקה הוא סרום. הסרום משמש כבסיס עשיר בחומרים פעילים בריכוז גבוה במיוחד של ויטמינים, מינרלים, תמציות צמחים, שמנים צמחיים, תמציות אתריות ועוד. ניתן למצוא סוגים רבים ושונים של סרומים קוסמטיים כיום, כל סרום והחומרים הייחודיים לו והבעיות או הצרכים הקוסמטיים אותם הוא משרת. בעוד מדובר בשם כללי יחסית לקשת רחבה של מוצרים, כדאי להבין קודם כל – מהו בדיוק סרום? מה מאפיין ומייחד אותו ומדוע הוא מומלץ וחשוב כל כך לשימוש שוטף מבחינת טיפוח העור בטווח הארוך.

תמצית ייחודית ועשירה בחומרים שונים הנספגת בעור ביעילות

מה מבדיל בין סרום לבין קרם או כל תכשיר קוסמטי אחר?
ובכן, המילה “סרום” משמשת בתחומים שונים ומקורה בעולם הרפואה, שם היא מתארת נסיוב המופק מדם. בהקשר הקוסמטי מדובר לרוב בתכשיר המורכב מתמצית מרוכזת במיוחד של חומרים שונים, תמצית העשירה במינרלים, ויטמינים ומחומרים נוספים הבריאים ביותר לעור הגוף שלנו. אחד המאפיינים המייחדים את החומרים הנכללים בסרומים למיניהם הוא כי לרוב מדובר בחומרים בעלי מולקולות קטנות יחסית, מה שמאפשר לחומר להיספג בעור הגוף ביתר יעילות ומהירות. זאת בניגוד לחומרים המרכיבים חלק מהקרמים ה”כבדים” והעבים יותר, אשר חלקם בעלי מולקולות גדולות יחסית אשר אינן נספגות בעור באותה הקלות.
מכיוון שהסרום נספג ביתר יעילות, השימוש היומיומי בו מומלץ לטיפוח עור הפנים. בנוסף, הסרום הוא כאמור הרבה יותר “קל” על העור מאשר קרמים ותכשירים קוסמטיים שונים, ולכן משתמשות בו נשים רבות בתור שכבת בסיס, על גביה מורחים לאחר מכן תכשירים אחרים דוגמת קרם לחות. הספיגה המהירה והיעילה של הסרום יוצרת שכבת בסיס אפקטיבית במיוחד, כזו אשר מסייעת לעור לספוג ביתר יעילות גם את הקרם שבא לאחר מכן.

שימוש שוטף בסרום לקבלת מראה צעיר ורענן יותר

מכיוון שהסרום הוא חומר הנספג ביתר קלות ויעילות בעור הגוף, ומאחר וסרומים שונים מכילים תמציות של חומרים שונים המזינים את עור הגוף ומסייעים לשמור עליו במגוון דרכים, השימוש בסרום על בסיס יומיומי מומלץ כיום על ידי מרבית הקוסמטיקאיות. שימוש יומיומי בסרום המתאים מסייע להשיג את התוצאה הרצויה, ברמת אפקטיביות העולה על זו של שימוש בקרם לחות בלבד.
ניתן למצוא מגוון רחב של סרומים שונים, המשמשים למטרות שונות. סרום לחות העשיר בויטמין C יסייע לשמור על עור הפנים רענן וצעיר, יסייע בפירוק כתמי מלנין, יסייע למנוע נזקי חמצון ולפרק רדיקליים חופשיים הפוגעים בעור. סרום מסוג זה הנו סרום הבהרה ומתאים לנשים הסובלות מכתמי פיגמנטציה.

ויטמין C

באופן דומה, ניתן למצוא סוגים נוספים של סרומים המתאימים לצרכים ספציפיים אחרים – סרום לעור יבש או רגיל, סרום לעור שמן ועוד. חברת GIGI מתמחה בפיתוח סדרות ממוקדות מציעה מגוון גדול במיוחד של סרומים פעילים המשמשים את הקוסמטיקאיות בזמן הטיפול המקצועי ולצידם גם סרומים מיוחדים הממשיכים את אפקט הטיפול בשימוש יומיומי בבית.

למגוון הסרומים של מעבדות GIGI לחצי כאן 

דילוג לתוכן