להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

לא מוקדם מדי להתחיל למרוח קרם עיניים לצעירות

העיניים הן ראי הנפש, מבטאות את הרגשות, יוצרות קשר עם אנשים ולכן חשוב מאוד לטפח את האזור סביב העיניים שלמרבה הצער, הוא אחד מהראשונים בעור שנוטה להתקמט.
העפעפיים הם דקים ורגישים במיוחד ולכן חשוב להקדיש תשומת לב מרבית לעיניים כיוון שכבר בגיל צעיר, שנות ה-20 ואילך עשוי להופיע רפיון.
בנוסף לטביעות הגיל, המרתון היומיומי מעייף להפליא והעייפות (חגיגות עד מאוחר, לימודים אינטנסיביים, סטרס בעבודה) באה לידי ביטוי בנפיחות ו”סימנים שחורים” סביב העין – מראה לא אסתטי כלל.
אז מה עושים? כדי למנוע סימני הזדקנות ולרענן את סביבת העין, יש לבחור קרם ייעודי לעיניים – מה מאפיין קרמים לעיניים ומדוע להתחיל כבר בגיל צעיר? כמה טיפים חשובים בנושא.

קרם עיניים – קווים לדמותו

העור סביב העיניים דק פי 2 יותר מיתר חלקי עור הפנים ולכן גם קרם עיניים שונה בהרכבו מקרם לחות לפנים. היות ואזור העיניים דורש טיפול ייחודי, הוא מכיל חומרים פעילים המיועדים לאזור העיניים בעיקר.
הקרמים לעיניים בעלי מטרה כפולה: להמריץ את אזור העין כדי לטשטש עיגולים שחורים ונפיחויות ולייצר אפקט אנטי אייג’ינג לחידוש התאים האלסטיים סביב העין.
הקרמים לעיניים עשירים בלחות מוגברת כיוון שהאזור סביב העין נוטה להתייבש במהירות. בנוסף לקרם עיניים, יש גם סרום לעיניים בעל הזנה מוגברת לעור לעידון קמטים עמוקים ולחיזוק הרקמות וג’ל עיניים שאידיאלי לצעירות המכיל חומרי לחות ומרכיבים טבעיים לחיזוק מערכת ההזנה של העור העדין סביבב העיניים ומתאים לשימוש יומיומי מתחת לאיפור.
אגב איפור, מוצרי האיפור השונים יוצרים לכלוך בעין ועשויים בטווח הארוך להסב נזק ולכן, חשוב מאוד להשתמש במסיר איפור עיניים ייעודי היפואלרגני המכיל קומפלקס של לחות ומינרלים השומר על הלחות הטבעית של העור בזמן הניקוי.

איך משתמשים בקרם עיניים?

קל מאוד להשתמש בקרם עיניים ולכן פשוט לשלבו בשגרת הטיפוח היומיומית. ראשית, יש לנקות בעדינות את אזור העין באמצעות מסיר איפור. יש למרוח את הקרם סביב אזור העיניים ולעסות עד ספיגה מוחלטת.
להשגת אפקט מקסימאלי, רצוי למרוח את קרם העיניים גם בשעות הערב.
את קרם העיניים מורחים לפני מריחת קרם לחות. אם יצאת לשמש, חשוב להשתמש בקרם לחות בעל מקדם הגנה מפני השמש ולהתמקד באזור העיניים שנפגע מאוד בעת החשיפה לשמש וכן להגן עליו על בסיס יומיומי.

לסיכום, חשוב להתחיל להשתמש בקרם עיניים בגיל צעיר יחסית כדי להפחית כהויות וסימני הזדקנות, להעשיר ולהזין את האזור סביב העיניים להשגת מראה מרענן לאורך זמן.

דילוג לתוכן