להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

כשהעור עייף ודהוי? Second skin mask מסכה מתקלפת מטהרת

מסכה לפנים הפכה מזמן לחלק משגרת הטיפוח שלנו, לאחרונה הצטרפה לחגיגת הטיפוח המסכה המתקלפת. מה מייחד אותה ממסכה רגילה, למי היא מתאימה, ומדוע כדאי להשתמש בה לפני אירוע או דייט מתוכנן במיוחד בקיץ – התשובות במאמר שלפניכם
מטהרת, מחדשת, מנקה ומרעננת – ישנן סיבות רבות להשתמש במסכה המתקלפת – איך ומתי? קראו והפנימו!

לפני כמה חודשים השיקה מעבדות GIGI מסכה מתקלפת בסדרת NUTRI PEPTIDE. מדובר במסכה המשלבת חומרים פעילים, שזכתה לשם מסכת Second Skin mask, בזכות היכולת שלה לחדש את העור ולהשיל ממנו תאים מתים. המסכה מתאימה לשימוש ביתי, ונותנת מענה מיידי לעור שזקוק לרענון והתחדשות. מדובר במוצר חדש נוסף מבית מעבדות GIGI, שעושה פלאים לעור הפנים.

מסכה מתקלפת לפנים

מה מבדיל מסכה מתקלפת ממסכות רגילות

לעומת המסכות הרגילות הקיימות אצלנו בסדרות השונות ואינן מתקלפות, מסכת Second Skin מתייבשת על העור, ובזמן שהיא עושה זאת היא אוטמת את הנקבוביות, מחממת את העור, ומזרזת זרימת דם להגברת פעולת הניקוי העצמי של העור. עצם זה שמדובר במסכה שמתקלפת, ובמיוחד במסכה זו, ניקוי הנקבוביות וטיהור העור הוא עמוק יותר.

מה היא מכילה

היתרון הגדול של מסכת Second Skin הוא בכך שהיא מכילה פחם פעיל. אורח החיים האורבני מביא עמו הרבה פיח ואבק, שבסופו של יום מצטברים גם על עור הפנים שלנו. פחם פעיל, הוא בעל יכולות טבעיות לספוח רעלנים המצטברים בעור, ולטהר אותם מהגוף ללא גירוי. הפחם הוא אנטי אוקסידנט ויש לו את היכולת לאטום את הנקבוביות ולחמם את כלי הדם, עד שהמסכה מתייבשת ומתחילה לפעול. יתרונות נוספים של המסכה המתקלפת הם שהיא משפרת מטבוליזם, מנקה ומשילה תאים מתים ומעניקה גמישות ורכות. התוצאה – עידון והעלמת קמטוטי יובש, מראה רענן ומלא חיים. המסכה מתאימה לשימש הן לנשים והן לגברים, בכל עונות השנה, ובמיוחד בעונה זו, כשחם, לח ודביק והעור סופג אף יותר את הלכלוך והפיח שסביב.

מסכה לפנים

נשים, גברים, ואופן השימוש

במסכה המתקלפת רצוי להשתמש פעם בשבוע. יש למרוח אותה על הפנים, להשאיר למשך 15 דקות, או עד שהיא מתמצקת לגמרי. לאחר מכן, יש להסיר אותה בעדינות, מהסנטר כלפי מעלה, ולשטוף את מה שנותר בעזרת מים פושרים. חשוב לציין, שאם העור שלך רגיש ועדין או אם יש לך פצעי אקנה – אין להשתמש במסכה זו.
לנשים: במסכה המתקלפת רצוי להשתמש בשעות הערב, ולאחר שמסירים אותה מומלץ לסיים את הטיפול עם קרם לילה מזין מסדרתNUTRI PEPTIDE .אם את בעלת עור יבש, רצוי לאחר השימוש במסכה, להחדיר מסכת לחות – השילוב של שתיהן יעשה פלאים לעור פנייך. רצוי במיוחד להשתמש בה כשהעור עייף ודהוי, כשהוא חשוף לערפיח, לקרינה, כשנמצאים במתח, וכשמשתמשים באיפור כבד מדי יום. וגם אם את פשוט רוצה להיראות זוהרת, ויש לך דייט חשוב הערב – המסכה תגרום לעור פנייך להיראות זוהר ורענן, ותעניק לו ברק מיידי.
לגברים: על מנת להעצים את פעולה הטיהור, מומלץ להשתמש במסכה המתקלפת אחרי הגילוח, למניעת צמיחה פנימית של השיער, ולהרגעת העור. אם עור הפנים שלך עייף וחיוור, מומלץ למרוח לאחר מכן, קרם לילה משקם מסדרתESTER C.

דילוג לתוכן