להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

כך תשמרי על העיניים שלך – מדוע חשוב להסיר איפור?

את המשפט “אסור לישון עם איפור” ודאי שמעת עשרות פעמים, אבל האם הסבירו לך שההתעצלות להסיר איפור ולנקות את הפנים והעיניים לפני השינה עלולים לגרום לך להתעורר בוקר אחד עם פצעוני אקנה? או אפילו לגרום לנזק בלתי הפיך לראייה?

הסיכוי להתעורר עם אקנה, שלא לדבר על עיגולים כהים מסביב לעיניים, חזק מספיק לדעתנו כדי לגרום לך הסיר את הלכלוך והאיפור מהפנים, גם אם את במצב של עייפות או חוסר אנרגיה. בנוסף, קיימים היום מספר מחקרים שמצאו קשר בין שינה עם איפור בעיניים לעיוורון.

מחקר חדש של “האקדמיה האמריקאית לרפואת עיניים” שפורסם במגזין “ניו-יורקר” , מספר על מקרה של אישה בת 50 מאוסטרליה שפנתה לרופא עיניים אחרי תקופה של כאב וגירוי בעיניים. כשהרופאים הרימו את העפעפיים העליונות שלה כדי לבחון את מצב גלגל העין, הם גילו להפתעתם גושים מוצקים המכונים “קונקרציות” (תצבירים), של שאריות מסקרה שהצטברה במשך 25 שנים בגלל…. אי הסרת איפור בכל לילה. המחקר מדווח כי הרופאים גילו גושים מזוהמים שתוך זמן קצר היו מובילים לעיוורון. במקרה המדווח, הרופאים הצליחו להסיר בבטחה את הגושים בהליך שנמשך 90 דקות, אבל על גלגל העין נשארו צלקות קבועות.

“צלליות עם פיגמנטים מגורגרים, מסקרה או עפרונות עיניים עם גושי שעווה, יכולים לגרות את כל אזור העיניים באופן פנימי או חיצוני ואת שורשי הריסים (ולגרום לצמיחת ריסים לא סדירה, או פנימית, לצד אדמומיות ותחושת גירוד ואי נוחות, מסבירה אחת ממבצעות המחקר, ד”ר אלן מרמור, רופאת עור מניו-יורק. היא מדגישה שאמנם המוצרים הנמכרים על המדף חייבים לעמוד בכמה תקני בטיחות די מחמירים לפני שהם הגיעו לחנויות, אך ההמלצה היא תמיד – לנהוג בזהירות, להסיר איפור כמה שיותר מהר מהעיניים ולהפסיק להשתמש בכל מוצר שגורם ליובש או חוסר נוחות.

אז כיצד תסירי איפור מהעיניים ביעילות?

כדי להסיר את האיפור מהעיניים לפני שאת הולכת לישון, השתמשי בתכשיר עדין וספציפי להמסת המרכיבים המיוחדים של איפור עיניים עמיד, ואל תתעצלי לנקות גם את כל הפנים כדי למנוע הצטברות של צבע ולכלוך בנקבוביות העור. מצב כמו זה שתואר במחקר האמריקני הוא הוא תוצאה של עשרות שנים של טיפול לקוי, ולא של תקרית חד-פעמית.

אם כל זה לא הספיק כדי לשכנע אותך אף פעם לא ללכת לישון עם איפור, זה המקום להזכיר כי אזור העיניים הוא הראשון בפנים להראות סימני גיל, קמטוטים, צללים כהים ונפיחות, לכן, אנחנו ממליצים ולהוסיף עוד 5 שניות לשגרת הניקוי, בכל שעה של הלילה ובכל מצב של עייפות, ולמרוח קרם עיניים עשיר שירגיע את האזור העדין לאחר יום שלם של כיסוי במוצרי איפור.

GIGI מציעה לך את מסיר האיפור החדש מסדרת נוטרי פפטיד עם טכנולוגיה מסילירית המסירים לכלוך, שמן ואיפור מהפנים והעיניים ללא שטיפה. להשלמת הטיפול מומלץ למרוח קרם לילה וקרם עיניים מאותה סדרה.

דילוג לתוכן