להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

כיצד תכיני את העור שלך לשנה חדשה

שנה לועזית חדשה התחילה וזאת הזדמנות נפלאה להעניק כמה עצות להתחלה יפה במיוחד…

פילינג מרענן

אומנם תאי העור שלנו מתחדשים באופן טבעי מדי יום אבל גורמים סביבתיים ופנימים מאיטים את התהליך כמו תזונה לקויה, זיהום סביבתי או תהליכי הזדקנות העור.
אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לחידוש התאים היא הפילינג – הסרת תאי העור המתים בפעולת קילוף שמטרתה לחשוף שכבת עור חדשה. התהליך נועד למעשה לסלק רעלנים המצטברים על העור ובמקביל לעודד התחדשות מהירה של תאים. פילינג מסיר בעדינות את שכבת התאים האפרוריים המונעיםם ספיחת לחות, מבהיר כתמי פיגמנטציה ומעדן עומק קמטים. לאחר הפילינג העור חלק, אחיד במרקם ונראה רענן, זוהר ובריא יותר.

אבקת פילינג עדינה של ג’יג’י משלבת גרגרי אורז מיקרוסקופיים עם שיבולת שועל וויטמין C מתאימה הן לניקוי, הבהרת כתמים וטיהור העור ללא חשש מגירויים או יובש מוגבר. בכל מקרה, זכרו שפעולת הקילוף כשלעצמה מעוררת את העור ו’מאירה’ אותו.

הסרום שעושה הבדל

אם אתן מחפשות “חיזוק קוסמטי” לפנים כדאי מאוד לצרף לחגיגת הטיפוח של העור גם סרום – מוצר טיפוח נעים ומלטף המעניק טיפול אינטנסיבי עוצמתי לפנים. הסרום מכיל ריכוז גבוה של חומרים מזינים עשירים בלחות כמו סרמידים, חומצה היאלורונית, ויטמין C ופפטידים חדשים שנועדו להגברת ייצור הקולגן, שמירה על גמישות העור ועידוד כל תהליכי ההתחדשות הטבעיים של העור לקצב נורמלי.

בסרום בעל אפקט אנטי אייג’ינג הסרום יכלול גם מרכיבים אנטי-אוקסידנטים למניעת נזקי חימצון בעור (ראדיקלים חופשיים). מרכיבים הממלאים את הקמט מבפנים כלפי חוץ וחומרים בעלי יכולת פירוק כתמי מלנין – להבהרת גוון העור וכתמי שמש. חשוב לבחור סרום לפי סוג העור (יבש, שומני, מעורב, בוגר) ולפי האפקט המבוקש (מיצוק העור, הזנה או הבהרת העור) ולעקוב אחרי הוראות השימוש המצורפות כדי להשיג את התוצאה המבוקשת. באופן כללי את הסרום מומלץ למרוח על עור נקי ולפני כל מוצר אחר כמו קרם לחות או מייק-אפ, מתחת למסכה ובעיקר בערב לפני השינה.

יופי של מסכה

חשקה נפשך להשיק את השנה הלועזית החדשה בעור בריא ויפה יותר? כמו ששנת יופי תורמת לרעננות כך גם מסיכת יופי תעניק לעור פינוק איכותי ומקצועי. מסכת לחות עשירה במרכיבים המסייעים לתיקון נזקי העור וייצור מאגר לחות חיוני. המסכה מכילה קפסולות של תמצית אצות עטופות שמעודדות אנרגיה התורמת להתחדשות סיבי הקולגן וגם פוליסכריד ממקור טבעי בעל משקל נמוך שמשפר משמעותית את תפקודי העור. התוצאה: עור גמיש ורך למגע לאורך זמן.

כדי להעניק לפנים טיפול VIP כדאי לפנות לקוסמטיקאית מקצועית שתדע להתאים את המוצרים הנכונים ולהציע טיפוח מחדש ואפקטיבי במיוחד בשבילך.

דילוג לתוכן