להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

יופי של כלה – הכיני את עצמך לקראת החתונה

הדרך לחופה היא סוג של מרתון אינטנסיבי גדוש משימות מבחירת שמלת כלה וחליפת חתן דרך איתור אולם אירועים ועד טעימות לגיבוש התפריט הגסטרונומי והפקת התוכנית האומנותית. אך אין ספק שבתוך כל הכאוס את זקוקה לזמן איכות מפנק לעצמך ליצירת מראה זוהר במיוחד לאירוע המרגש של חייך. אל תחכי ליום החתונה עצמו, כיוון שגם האיפור העמיד והאיכותי ביותר בביצוע של המאפרים המוכשרים ביותר ייראה פחות טוב על עור פנים שלא טופח מבעוד מועד. ישנם טיפולים קוסמטיים מהירים שאולי יצליחו להחיות את העור אך לא בהכרח ישיגו את האפקט המבוקש שהיית משיגה בטיפול קוסמטי מקצועי כהכנה מקדימה לקראת החתונה. חשוב שתטפחי את העור בהכוונת אשת מקצוע מהרגע שהוא שלף טבעת או קבעת תאריך כדי שהעור שלך ייראה הכי טוב שאפשר ביום האירוע עצמו. הנה מספר המלצות לטיפוח מקדים של העור:

טיפול יומיומי בעור הפנים

חשוב מאוד לאמץ שגרת טיפוח קבועה כדי להעניק לעור מקסימום תשומת לב. לפני שאת בוחרת מוצרי קוסמטיקה, כדאי לגשת לאבחון אצל קוסמטיקאית מקצועית שתוכל להעניק לעורך טיפול עמוק ואינטנסיבי כעזרה ראשונה וכן להמליץ לך על המוצרים המתאימים ביותר לפי סוג העור – יבש, רגיש, שמנוני וכן להסביר לך בפירוט כיצד להשתמש בכל מוצר. למשל, קרם לחות ליום, ללילה, קרם עיניים, הבהרת כתמים, טיפול באקנה לפי הרגישויות של עורך וצרכיו הייחודיים. שימי לב שישנן סדרות טיפוח שונות כך שבלי הכוונה מקצועית לא תדעי מה מתאים עבורך ומה יפיק את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.. הקוסמטיקאית גם תערוך בדיקת רגישות כך שתוכלי לדעת מראש שמדובר במוצרים הטובים לך ביותר.

פתרון ממוקד לבעיות עור

לפני החתונה כתוצאה מהסטרס הרב בו את נתונה, יתכן שעורך יגיב בהתאם למתח וישתנה. כלומר, אם עד כה לא סבלת כלל מפצעונים או עורך נטה באופן טבעי ליובש, הרי יתכן שלפתע תרגישי שמנוניות יתר, פצעונים יעטרו את המצח ואף תסבלי מרגישות בלתי מוסברת בלחיים. זו הסיבה שחשוב לטפל באופן ממוקד אצל קוסמטיקאית שתדע להטיב עם המצב ולתת לך את הפתרון הקוסמטי הנכון לאיזון מהיר. כמו כן, ישנם מוצרים שתוכלי להשתמש בהם כדי לשפר את עור הפנים בצורה טובה יותר בהדרגתיות עד החופה. כמו למשל, מוצרי טיפוח מבוססי חומצות, רטינול ומוצרי טיפוח יעילים נוספים בהם אולי טרם השתמשת כמו מסיכה לפנים, סרום ופילינג ביתי.

נפלאות הסרום לכלות זוהרות

הסרום הוא מוצר טיפוח אפקטיבי מאוד להשגת מראה זוהר מידי, זאת הודות לריכוז הגבוה של חומרים פעילים בפורמולה. הסרום עשיר בלחות, ויטמין C, חומרים נוגדי חמצון עוצמתיים שחודרים עמוק לעור ולכן גם מחוללים שינוי משמעותי בהשוואה לקרמים שונים. את הסרום מורחים לפני מריחת קרם הלחות ותוך מספר פעמים כבר מרגישים בהבדל. בדיוק “מנת הקסם” לה היית זקוקה כדי להופיע לאירוע עם עור פנים קטיפתי שייראה נהדר גם באלבום החתונה וגם במעמד החופה.

דילוג לתוכן