להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

יופי של חופש – שגרת טיפוח בזמן חופשה

עונת החופשות יצאה לדרך. הזדמנות להיטען באנרגיות ולהירגע. כל אחת מאתנו כמהה לחופשה מסוג אחר: יש מי שמעדיפות נופש בסגנון אורבני בעיר גדולה ואחרות ריזורט מפנק באי אקזוטי, על שפת הבריכה או הים ואחרות חופשה תרבותית מסקרנת ויש כאלה שילכו על חופשה בקונספט אקסטרים עם אקשן בלי הפסקה.
אבל לא משנה באיזה סגנון של חופשה בחרת, חשוב להקפיד על שגרת הטיפוח הנכונה גם כשאת לוקחת פסק זמן ונמצאת בדרכים. אי הקפדה על טיפוח עשויה לפגוע בעור ולאחר מכן, יהיה יותר קשה להשיב אותו לקדמותו. בנוסף, קחי בחשבון שהטיסות, הג’ט לג, הנסיעות הארוכות והחשיפה הממושכת לשמש מחייבים אותך לטפל בעור במסירות הנדרשת.

הכנו עבורך מספר טיפים חשובים. שתוכלי לצאת לחופש ולהראות נהדר.

איך לשמור על העור במהלך הטיסה

המטוס לא מספק תנאים אידיאליים לעור שלנו. ההפך הוא הנכון: זרימת החמצן פוחתת ובמקביל, החשיפה לקרינת UV גבוהה במיוחד. כתוצאה מכך העור מתייבש במהירות ונראה מבוגר ועייף יותר מתמיד. הוסיפי לכך חוסר שינה, ירידה ברמת ה-PH ותזונה לא מיטבית וקבלי עור שזועק לעזרה.
מה עושים? ראשית, חשוב להגן על העור מפני החשיפה הישירה לשמש עם קרם הגנה או קרם לחות בעל מקדם SPF 15 לפחות.
הכיני את עורך להמראה: הסירי היטב איפור, נקי את הפנים והעלי את רמת הלחות עם סרום המכיל כמות גבוהה של לחות ומגמיש את העור. אפשר להשתמש בכיסוי עיניים על מנת לשפר את איכות השינה. מוצר שכל אחת צריכה לארוז עמה לטיסה הוא בקבוק מים מיסילריים, שסופחים את השומן והלכלוך, מעלים את רמת ה-PH ותורמים לריענון הפנים.
כדאי לצרף לתיק הטיפוח שלך גם קרם לחות לעור הסובל מיובש מוגבר המשרה תחושת נינוחות והקלה.

פילינג להתמודדות עם ג’ט לג

הבדלי הזמנים עשויים לשבש את השגרה ולהשפיע גם על מראה עורך. מבחינת תזונה – הימנעי מאלכוהול, קפה ומשקאות עתירי סוכר ואוכל עתיר שומן. החזירי לעצמך אנרגיות באמצעות אוכל עשיר בוויטמינים. פילינג יכול לעזור מאוד בחידוש העור והשבת הברק הנחשק. פעולתו של הפילינג מסירה תאי עור מתים ומעודדת צמיחה של תאים חדשים. מומלץ במיוחד להצטייד בפילינג אורז, אבקה עדינה של גרגירי אורז מיקרוסקופיים עם שיבולת שועל ונגזרת של ויטמין C ומכילה גם חומצה סליצילית לקילוף עדין ואלנטואין להרגעת העור.

קוסמטיקה

המשיכי תוך כדי תנועה ברוטינה הנכונה

אל תזניחי בחופשה את שגרת הטיפוח המתאימה לך, שנקבעה על ידי הקוסמטיקאית לאחר אבחון מקצועי ומעמיק של עור הפנים. ארזי עמך את המוצרים הדרושים לך בגודל טבעי או בבקבוקונים קטנים לנשיאה. המשיכי לטפח עם המוצרים האפקטיביים עבורך יחד עם חידוש קרם ההגנה בתדירות גבוהה יותר, במיוחד אם את שוהה במקום חם במיוחד, תחת כיפת השמיים. מומלץ להרבות בשתייה, להצטייד בכובע להגנה נוספת על הפנים ולא לשכוח להצטלם כדי שיהיו לך מזכרות יפות מכל החוויות שצברת. עם ההשקעה הנכונה – תראי נהדר במשך כל החופשה וגם עם החזרה לשגרה.

דילוג לתוכן