להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

טיפ טיפוח לחורף איך להילחם בעור היבש בעונה הקרה

לעונה הקרה יש הרבה קסם: שוקו חם בבית קפה כשגשם זלעפות ניתך על החלונות, דילוג במגפיים אופנתיים בין השלוליות, מעיל חדש ומפנק, התכרבלות תחת שמיכת פוך ומרתון קומדיות רומנטיות אל תוך הלילה. אבל עור הפנים שלנו לא בהכרח מקבל טוב את החגיגה החורפית וככל שהטמפרטורות יורדות, כך הוא עשוי להתייבש ולהתחספס ואפילו להתקלף, להאדים ולהיסדק.
אז מה עושים? הנה כמה טיפים לטיפוח עונתי שיחזירו לך את הברק לפנים.

הרגלים מחממים נכונים – לשתות מים, לשטוף בפושרים

אובדן משמעותי של מים “שמתנדפים” מהעור הוא זה שמייצר את היובש החורפי ולכן, חשוב גם להקפיד על שתיית מים יומית וגם לשטוף את עור הפנים במים פושרים אך לא חמים מדי כיוון שאלה עשויים לייבשו אפילו יותר. מומלץ להשתמש בסבון ייעודי לעור יבש המכיל תמציות מרעננות של צמחי אלוורה, תה ירוק, אכילאה וקקטוס.
בכל מקרה, אם אתן חובבות אמבטיות חמות בחורף הוסיפו למי האמבט שמנים ארומאטיים להזנת וגמישות העור, במיוחד קלנדולה, פטצ’ולי, אלוורה.
הפיתוי להתקרב לתנורים מחממים אף הוא גדול במיוחד בימים קרים, אבל תנורים דולקים ואפילו מזגנים מחממים מייבשים מאוד את העור – כדאי להוסיף כלי עם מים המתאדים כדי להוסיף לחות לאוויר.

מבצע לחות יוצא לדרך

הלחות היא מצרך חיוני החורף וכדי ללחח היטב את העור עלינו להעניק לו טיפול VIP באמצעות קרמים מועשרים בלחות אידיאליים לעור יבש. בנוסף לקרם יום וקרם לילה, ניתן להוסיף לטיפול היומיומי גם מסיכת לחות להעשרה מקסימאלית של העור ולמרוח את הקרמים והמסכה על עור מעט לח ולהספיג את התערובת בתנועות סיבוביות אל תוך העור. בחרי מוצרי טיפוח המכילים רכיבים כמו קולגן, ויטמין E, חומצה הילאורונית. כמובן שיש להסיר היטב את האיפור לפני השינה במסיר איפור לעור יבש כיוון שאיפור מייבש מאוד את העור הפנים.

פילינג לחידוש העור

עור יבש חשוב לחדש כל הזמן וכאן נכנס לתמונה הפילינג שמקלף את התאים המתים של השכבה העליונה של העור ו”פותח” את הנקבוביות הסתומות. הפילינג גם ממריץ ומעודד חידוש תאים ומרענן את העור. הקפידו על שפשוף בתנועות סיבוביות.

תרומתו של הסרום

מלבד קרמים עשירים בלחות, כדאי להוסיף לריטואל הטיפוח גם סרומים המכילים ויטמין C שידוע באפקט ההזנה העוצמתי שלו. את הסרום יש למרוח בטיפות קלות ובעדינות על עור נקי ולהספיג היטב אל תוך העור.

השמש עוד כאן

קל מאוד לטעות שבעונת החורף השמש נעלמת מתחת למעטה סמיך של עננים ולכן רבות מפסיקות להשתמש במוצרים בעלי מקדם הגנה מפני השמש. זו היא שגיאה נפוצה שעלולה לעלות לך בייבוש העור שלא לדבר על כתמי שמש וקמטוטים בטרם עת. חשוב מאוד להמשיך להשתמש במוצרים עם הגנה מפני השמש (קרנית UVA ו-UVB בדרגת SPF 20) או מוצרי טיפוח משולבים במקדם הגנה או להוסיף שכבה של קרם נגד שמש לפני כל יציאה החוצה.

דילוג לתוכן