להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

טיפים ליום האהבה

מה יגרום לפנים שלכם לזהור? איזה תכשירים נותנים תוצאה מיידית? ומה השילוב המנצח, רגע לפני שיוצאים לחגוג את הוולנטיין

טיפול פנים זוגי לגבר ולאישה, לערב יום האהבה:

נקו את הפנים עם פילינג האורז שלנו מסדרתESTER C . פילינג האורז הוא אבקה עדינה של גרגירי אורז עם שיבולת שועל ונגזרת של ויטמין C, שמנקה ביעילות את עור הפנים ללא גרימת גירויים, שריטות או אדמומיות.
מרחו על הפנים מסכה מטהרת מסדרתNUTRI PEPTIDE למשך 10 דקות ולאחר מכן שטפו אותה במים. המסכה עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לאיזון וטיהור העור ויוצרת מראה בריא, רענן וחלק.
כעת מרחו מסיכת לחות וזוהר מסדרת NUTRI PEPTIDE. זוהי מסיכה עשירה במרכיבים חיוניים, שלאחר השימוש בה העור זוהר, נקי ורענן למראה, וללא ברק לאורך זמן.
השילוב של הפילינג אורז ולאחר מכן שתי המסכות הוא שילוב מנצח שנותן תוצאות מיידיות!

ורגע לפני שאתם יוצאים לחגוג…

טיפ נוסף עבור הגבר – יש לנו סדרה מיוחדת בשבילך – GIGI MAN! סדרת טיפוח מותאמת במיוחד לדרישות העור הגברי. מקלה על פעולת הגילוח היומית, מרעננת ומונעת סימני הזדקנות מוקדמים. לאחר שטיפחת את העור בעזרת הפילינג והמסכות רצוי לשמור על רמת הלחות של העור. לשם כך השתמש במוצרי הלחות מהסדרה. אם אתה נוטה לעור שמן יש למרוח את הג’ל, ואם העור שלך הוא עור רגיל את התחליב.

טיפ נוסף עבור האישה – רגע לפני שאת מתחילה להתאפר:

במידה ותרצי להשיג גם מראה מתוח וזוהר ביום האהבה קחי מעט ממסכת הקצף מסדרת NEW AGE, שימי בקרם לחות או בפריימר, ומרחי על הפנים. המסכה פועלת תוך כמה דקות, במרקם נעים המעניק תחושת רעננות, מתיחה קלה, גמישות ושחרור מתח מצטבר.
על מנת לקבל אפקט של נצנוץ שימי מעט שימר ב-CC קרם מסדרת BIOPLASMA ומרחי על הפנים. CC הוא למעשה מייק-אפ משולב בקרם לטיפוח העור, המעניק לעורך כל בוקר מראה אחיד וזוהר. הוא מטפל ב-5 סימני הזדקנות של העור: גוון לא אחיד, כתמים, קמטים, יובש וחספוס.
באזור העיניים מרחי את קרם העיניים מסדרת NUTRI PEPTIDEE שמטפל בכל הבעיות שמאפיינות את אזור העיניים – גם בכהויות, גם בנפיחויות וגם בקמטוטים.

עבור השפתיים השתמשי בפילינג האורז, ולאחר הסרתו במים, מרחי שכבה נדיבה של מסיכת לחות.

ומה לא כדאי לעשות? אל תשתמשי בקרם “כבד” מדי, שכן הוא עלול ליצור ביחד עם המייק אפ תחושת כבדות, ואז תתחילי להבריק יותר מדי…

זהו, אתם מוכנים לצאת לדרך! שיהיה לכם יום אהבה שמח!

דילוג לתוכן