להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

טיפים לבחירת קרם הלחות האולטימטיבי

קרם לחות הוא מוצר טיפוח חובה ומסייע לשמר את הלחות שקיימת בעור. שימוש יומיומי קבוע בקרם לחות תורם למרקם מלטף ומראה עור פנים קורן. אך יש הרבה מאוד סוגים של קרם לחות וכדי לבחור את קרם הפנים הנכון עבורך, יש להיוועץ בקוסמטיקאית שתאבחן את סוג העור ותתאים לו את קרם הלחות האולטימטיבי.
יש לשים לב שבמהלך השנים, בין אם כתוצאה מתהליך התבגרות העור ובין אם בעקבות שינויים הורמונאליים, עור הפנים משתנה וכך ישתנה גם סוג הקרם. אפילו חילופי מזג אוויר משפיעים על מרקם העור ומחייבים שימוש בקרם לחות אחר שיתאים לשינוי שהעור עבר בעקבות האקלים.

אומנם כשאת פונה לקוסמטיקאית של ג’יג’י את יודעת שאת בידיים הטובות ביותר, אבל כדאי גם לדעת קצת יותר על התאמת קרם הלחות לעור הפנים שלך וכך להבין את הלוגיקה שמסתתרת מאחורי המלצת הקוסמטיקאית.

קרם לחות לפי סוג עור

האבחון החשוב ביותר לבחירת קרם לחות הוא אבחון סוג העור שלך: עור יבש, שמן או עור מעורב (רגיל). כדי להעניק לעור את הטיפול האפקטיבי ביותר, חשוב להשתמש בקרם לחות ייעודי לסוג העור – קרם לחות לעור יבש לא יפעל טוב על עור שומני ואף יגרה אותו יותר ולהפך. חשוב לזכור שהרכיבים שמכילים קרם הלחות עור תואמים למטרה שלשמה הוא נועד – כך למשל, קרם לחות לעור יבש מועשר בלחות וקרם לחות לעור שומני נטול שומן.

קרם לחות לפי תקופה

כפי שהוזכר קרם לחות צריך להיות מותאם לעונות השנה. בעונת החורף, כשהעור יבש במיוחד, אפילו מי שעד כה אובחנה כבעלת עור שומני, עשויה לסבול מיובש וחספוס בעור ותתבקש על ידי הקוסמטיקאית לעבור לטיפול בקרם לחות לעור יבש ממש כמו שאשה בהריון או לאחר לידה עשויה לסבול מעור שומני ותשתמש בקרם לחות לעור שמן עד שהאיזון ההורמונאלי יעשה את שלו.
במצב זה, אגב, לא תמיד העור חוזר לקדמותו ויש לאבחן אותו מחדש – יתכן שמי שהיתה לפני ההיריון בעלת עור יבש תהיה כעת בעלת עור שומני ולהפך. כל מקרה לגופו וזו גם הסיבה שיש חשיבות רבה לאבחון קוסמטי מקצועי.

קרם לחות לפי שלב בחיים

הגיל שלנו משפיע באופן ישיר על עור הפנים. עור צעיר של מתבגרות נוטה לשמנוניות יתר וכתוצאה מכך מופיעים פצעונים שדורשים טיפול ייחודי בעור שומני עם אקנה בעוד עור בוגר נוטה ליובש מוגבר אך גם סובל מכתמי שמש, פיגמנטציה, קמטים ויתאים לו קרם לחות אנטי אייג’ינג עם רכיבים מיוחדים להצערת העור, להעלמת כתמים (כתמי גיל וכתמי שמש), הבהרה וכדומה.
בכל מקרה, כמעט תמיד ההמלצה תהיה לבחור קרם לחות בעל מקדם הגנה שיהיה שימושי בעת החשיפה לשמש או לשלב בין משיחת קרם הגנה וקרם לחות כדי להגן על העור מפני השמש ועם זאת לא לאבד מהלחות החיונית לו.

כמובן שחשוב לבחור קרם לחות של חברה מקצועית ומנוסה בניחוח ומרקם שיהיו לך נעימים לשימוש ואפקטיביים על העור

דילוג לתוכן