להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

טיפול לפנים זוהרות

חג השבועות לפנינו, והוא מסמל לא רק את הלבן והטהור, אלא גם את תחילת עונת החתונות. לנו במעבדות GIGI יש כמה טיפים שיגרמו לפנים שלכם להיות זוהרים ביום הכי חשוב בחייכם. מוכנים? המשיכו לקרוא…

השמלה, החליפה, הנעליים, התסרוקת, האולם, הטבעות, וכמובן… האיפור! כל כך הרבה התלבטויות והכנות… הסירו דאגה אחת מלבכם – את המראה הזוהר של עור הפנים, תשאירו לנו. כולנו הרי יודעים כמה חשוב לטפח ולהכין את עור הפנים לפני חתונה, אולם יש לנו טריק קטן שיגרום לעור שלכם להיראות במיטבו! מהו אותו “טריק”? מוצרי סדרת NUTRI PEPTIDE – סדרה פעילה המשלבת בין מרכיבים טכנולוגיים לחומרים טבעיים, להשגת תוצאות מהירות בקליניקה, והמשך טיפול בבית.

כך תגיעי עם פנים זוהרות ליום החתונה

אז מה כל כך מייחד את מוצרי סדרת NUTRI PEPTIDE? מדובר במוצרים שיוצרים מערך אנטי-אייג’ינג, המטפל בכתמים, קמטים ומאזן עור בעייתי, תוך כדי הענקת לחות, הזנה וטיפול מקסימליים לעור. המרכיבים החדשניים במוצרים פועלים בסינרגיה עם התהליכים הטבעיים, ויוצרים פעילות אקטיבית בכל שכבות העור. מוצרי הסדרה נחלקים לשניים – מוצרים המיועדים לשימוש במכון קוסמטיקה, ומוצרים לשימוש ביתי. בין מוצרי המכון נמצא מוצר ייחודי – פילינג על בסיס חומצה לקטית טבעית שמופקת מחלב (כאן נכנס שבועות לתמונה…). זהו תכשיר התורם להתחדשות תאי העור ושומר על גמישותו. בניגוד לחומצות אחרות, בהן לא מומלץ להשתמש בקיץ, החומצה הלקטית בטוחה מאוד לשימוש גם בקיץ, והיא מתאימה לכל סוגי העור. היא מעלה את רמת הלחות בעור, ויוצרת מראה זוהר, שעושה הבדל גדול, במיוחד לפני החתונה.
בין המוצרים בהם ניתן להשתמש בבית: קרם יום לעור שמן או יבש, סרום, קרם עיניים, ג’ל ניקוי, ושני סוגי מסכות – מסכה מטהרת ומסכת לחות.
המסכה המטהרת היא מסכת ניקוי עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לאיזון ולטיהור העור. היא מכילה חימר טבעי שסופח שומנים, ומשלבת בין יכולות חיטוי לבין טיהור וניקוי העור. בנוסף לכך, היא מעודדת פעילות תקינה של העור ליצירת מראה בריא, רענן וחלק.
מסכת הלחות עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לעור לתקן נזקים ולייצר מאגר לחות תקין בעור. היא מכילה קפסולות של תמצית אצות עטופות במוליך פפטידי, ובעזרתן מעודדת יצירת אנרגיה חיונית להתחדשות סיבי הקולגן. מיד לאחר השימוש תוכלו להבחין בעור זוהר, נקי ורענן!

אופן הטיפול

הטיפול מומלץ הן לנשים והן לגברים. גם טיפול אחד יכול להביא לתוצאות טובות, אבל על מנת להגיע לתוצאות טובות יותר, מומלץ להגיע לפחות פעמיים לקוסמטיקאית מקצועית, ולהמשיך את הטיפול לאחר מכן בבית. כיוון שיחד עם ההתרגשות שלכם, עור הפנים, גם הוא נמצא בלחץ, יש להתחיל את הטיפולים אצל הקוסמטיקאית כחמישה שבועות לפני החתונה, ולסיים אותם שבוע לפני. שלא תהיינה לנו הפתעות לא צפויות.
אחרי הטיפול הראשון אצל הקוסמטיקאית, ובשבועיים שלאחר מכן, יש להמשיך עם שני טיפולים בבית בעזרת המסכות (בין לבין להשתמש בסרום ובקרמים לשימוש ביתי), ומומלץ לבצע טיפול נוסף אצל הקוסמטיקאית כשבוע לפני החתונה. לאחר מכן יש להמשיך את הטיפול בבית על מנת לשמר את התוצאות, וכדי שתמשיכו להיראות במיטבכם – גם אחרי החתונה.

דילוג לתוכן