להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

טיפול הקרבוקסי (Carboxy Therapy)

במעבדות GIGI, ממשיכים ליצור ולפתח את הטיפולים המקצועיים, עם תוצאות הנראות לעין מיד לאחר הטיפול. הקיץ הזה, אנחנו מציגים טיפול פנים חדשני – Carboxy Therapy

קצת על השיטה


הקרבוקסי נחשב לאחד מהטיפולים היעילים והבטוחים בתחום האסתטיקה המקצועית המודרנית. כמו רבים מהטיפולים הללו, גם הוא הגיע מתחום הרפואה, בה משתמשים בהזרקה לטיפול בתופעות שונות כמו סכרת, או פסוריאזיס. שיטת קרבוקסי, משתמשת בפחמן דו-חמצני (CO2) ליצירת תהליכי הצערה, חיזוק ומיצוק תווי פנים, טיפול בצלוליט, מניעת סימני מתיחה או זירוז ריפוי צלקות שנגרמו מסיבות שונות.

מדוע דווקא חמצן


החמצן הוא מרכיב חיוני לעור שלנו; הוא מגביר חילוף חומרים תאי, מחדש את הרקמות, משפר זרימת דם ומסייע למערכת החיסונית. מחסור בחמצן מוביל לחוסר אנרגיה בתאים, תהליך ההזדקנות של תאי העור הופך למהיר יותר, העור מאבד אלסטיות וחוזק, ומקבל מראה דהוי ורפוי.

שימוש בפחמן דו-חמצני ממריץ את מחזור דם, מסייע בשיקום רקמות, מנקז רעלנים (טוקסינים) ומפרק תאי שומן עקשניים.

 

איך זה עובד


עיקרון הטיפול בשיטת קרבוקסי מתמקד בהשפעה הטיפולית של פחמן דו-חמצני על עור הפנים. קרבוקסי היא שיטה יעילה למגוון טיפולי אנטי אייג׳ינג – היא מחזקת סיבי קולגן ואלסטין וממריצה את הסינתזה שלהם עקב שיפור הזרימה של מחזור הדם. בנוסף השיטה יעילה לטיפול גם בסימני פוסט-אקנה, צלוליט, סימני מתיחה, עיגולים כהים סביב העיניים ויצירת אחידות בגוון העור. הטיפול מתקיים אצל קוסמטיקאיות מקצועיות של מעבדות GIGI, ומתבצע בשיטה בלתי פולשנית הנקראת “קרבוקסי”, ומתייחסת להספגה/החדרה של CO2 בריכוז גבוה אל תוך העור, בעזרת ג׳ל פעיל ותמיסה. את הקרבוקסי ניתן לשלב עם רוב הטיפולים הקוסמטיים. משך הטיפול הוא 60 דקות, וניתן לעשות אותו כטיפול יחיד, או בסדרה של 8-4 טיפולים, בהתאם לאבחון ומצב העור, כל טיפול פעם בשבוע .
הקרבוקסי מומלץ לכולם!

מה יקרה בתום הטיפול


ההשפעות הקוסמטיות של הטיפול מגוונות. אלה הן כמה מהן: החלקה של קמטים וקמטוטים; שיפור מבנה ואיכות העור; שיקום מערכת החיסון של העור; טיפול אנטי דלקתי (אקנה, רוזיצאה); הפחתת נפיחות וחיזוק העור העדין מסביב לעיניים; הבהרה ושיפור גוון העור; טיפול ומניעה לצלקות פוסט אקנה; חידוש של מבנה העור והחזרת הלחות הטבעית של העור; שיקום העור בעקבות נזקי חשיפה לשמש וטיפולים קוסמטיים חורפיים; מניעת סטרס ועייפות של העור; שיפור באיכות טקסטורת העור.

אנחנו מבטיחים תוצאות אפקטיביות כבר לאחר הטיפול הראשון

הידעת?


פחמן דו-חמצני שימש ברפואה למטרות מחקר וטיפול. הוא נוצר כתוצר לוואי של חילוף חומרים נשימתי המספק חמצן לרקמות. מנגנון זה, עדין וכמעט לא ניתן לביקורת, והוא אחד מחידת החיים המופלאה. היסטוריית השימוש בפחמן דו חמצני ברפואה מתחילה בטיפולי ספא של המאה ה-18, וה-19.

 

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות של GIGI מעבדות קוסמטיקה ברחבי הארץ 
לאיתור קוסמטיקאית באיזור מגוריך לחצי כאן

דילוג לתוכן