להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

חשיבות הטיפול הקוסמטי – טיפים לבחירת קוסמטיקאית

נשים רבות בישראל ובעולם מקדישות לא מעט זמן, תשומת לב וכסף בטיפולים קוסמטיים, ומסיבות טובות – בניגוד לדעה הרווחת, טיפולים קוסמטיים שונים אינם אך ורק עבור מראה אסתטי, עבור יופייה של המטופלת, אלא גם תורמים משמעותית לאיכות החיים. לטיפול הקוסמטי יתרונות רבים, אותם מבינות לא מעט נשים בעולם. עם זאת, ישנן כמה נקודות שחשוב להכיר בטרם בוחרים קוסמטיקאית עבור הטיפולים הקוסמטיים הרלבנטיים עבורנו. להלן מספר טיפים בסיסיים אשר יסייעו לך הן להבין את חשיבותו של הטיפול הקוסמטי והן לבחור קוסמטיקאית בצורה מוצלחת :

קוסמטיקה מקצועית – בתור התחלה, כדאי להכיר כי קוסמטיקה היא תחום מקצועי לכל דבר ועניין. לכן, בדומה לתחומים רבים אחרים, גם כאן נרצה לפנות לקוסמטיקאית מומחית, ולא סתם לכל מי שמציעה טיפולים קוסמטיים. קוסמטיקאית מקצועית היא כזו אשר למדה את התחום, בעלת תעודה מאושרת ע”י משרד התמ”ת ואשר מחזיקה בניסיון מעשי רב ושעוברת מידי שנה השתלמויות נוספות. הפנייה לקוסמטיקאית בעלת תעודות, חשובה מאין כמוה ועשויה לבוא לכדי ביטוי במובנים רבים.

חשיבותו של אבחון מקצועי ומדויק – נקודה זו מהווה דוגמה טובה לסיבה להקפיד ללכת לקוסמטיקאית מקצועית ומנוסה. אינספור נשים וגברים כאחד סובלות מדי שנה ממגוון בעיות אשר תסמיניהן הם קוסמטיים (דוגמת כתמי פיגמנטציה, אקנה וכו’), כאשר במקרים רבים הבעיה מסתכמת בתסמינים קוסמטיים ובמקרים רבים אחרים אלו רק מצביעים על בעיה נוספת ועמוקה יותר. בכל מקרה, הן על מנת לקבל טיפול קוסמטי טוב ויעיל לבעיה האסתטית והן על מנת להבין האם מדובר בבעיה רפואית עמוקה ונרחבת יותר, נדרש אבחון מקצועי ואמין. כמובן שככל שהקוסמטיקאית אליה נפנה היא מקצועית, מלומדת ומנוסה יותר, כך עולים הסיכויים לאבחון מקצועי, נכון ומדויק. קשה להפריז בחשיבותו של אבחון מדויק – הוא יחסוך לכן הרבה מאוד עגמת נפש, כסף, זמן ומאמץ.

שימוש בתכשירי קוסמטיקה מקצועית – נקודה חשובה נוספת באמצעותה תבחני האם הקוסמטיקאית טובה עבורך, היא סוג התכשירים הקוסמטיים עימם היא עובדת והתכשירים אותם היא מציעה לך. קיים הבדל משמעותי בין תכשירי קוסמטיקה מקצועית המכילים חומרים פעילים ואשר מספקים פתרון ספציפי לבעיות ספציפיות כגון אקנה, פיגמנטציה, סבוריאה לבין תכשירים פשוטים יותר. משנת 1957 אנחנו במעבדות GIGI עוסקים בפיתוח תכשירים לקוסמטיקאיות ותכשירים להמשך טיפול בבית, פיתוח מכשור מקצועי, הדרכות וחידושים בתחום.

יחס אישי – טיפ אחרון וחשוב גם כן הוא להקפיד לעבוד עם קוסמטיקאית עמה את מרגישה בנוח ברמה האישית. אמנם חשוב יותר שאותה קוסמטיקאית תהיה ברמה מקצועית גבוהה, אך פועלות כיום בשוק אינספור קוסמטיקאיות מקצועיות, כך שאין סיבה של ממש להתפשר על קוסמטיקאית אייתה אינך מרגישה בנוח. יחס אישי הוא חשוב ומהווה חלק בלתי נפרד מהמקצועיות, כך שכדאי לחפש עד שתמצאי קוסמטיקאית מקצועית מצד אחד, וכזו עמה את מסתדרת ומרגישה בנוח, מצד שני.

לאיתור קוסמטיקאית באזור מגורייך לחצי כאן.

דילוג לתוכן