להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

חשיבות הביקור אצל קוסמטיקאית מקצועית

מתי לאחרונה ביקרת אצל קוסמטיקאית מקצועית, מדוע חשוב לעשות זאת מדי פעם, וכיצד נכון לשלב בין טיפולים במכון הקוסמטי לטיפולים בבית?
שומרים על עור פנים בריא ומאוזן!

כולנו רוצות מראה פנים בריא וזוהר. אך כמה אנו מוכנות להשקיע על מנת להגיע למראה זה? לא מדובר רק בכסף, אלא גם בזמן, בלמידה בהתמדה, ובראש ובראשונה, בהבנה שעל מנת להגיע לתוצאות המטיבות, תחילת הדרך צריכה להיות אצל קוסמטיקאית מוסמכת (וגם כמה פעמים בהמשך הדרך.). מדוע? הסיבות לכך רבות, ובמאמר זה נעבור על כל אחת מהן.

ראשית, מה זה אומר קוסמטיקאית מקצועית מוסמכת. קוסמטיקאית מוסמכת היא קוסמטיקאית שסיימה בהצלחה לימודי קוסמטיקה בבית ספר הנמצא בפיקוח משרד התמ”ת. לאחר מכן זה כבר תלוי בה. כמה הכשרות, קורסים, השתלמויות היא בוחרת לעבור ובאילו נושאים. בהקשר זה השמים הם הגבול, וקוסמטיקאית אשר באמת רוצה להתקדם ולהתמקצע לא מפסיקה ללמוד לעולם!

אז מה הקוסמטיקאית יודעת שאני לא?

1. הרבה! לא כולם יודעים שכדי להיות קוסמטיקאית צריך ללמוד גם כימיה, אנטומיה, חשמל (מכשור מקצועי), דרמטולוגיה, פיזיולוגיה ועוד… פעמים רבות קיים מיתוס (למי שלא מגיע מהתחום), לפיו קוסמטיקאית רק “מוציאה שחורים”. את המיתוס הזה אנחנו מנפצים עכשיו! לקוסמטיקאיות יש ידע עצום, ואפשרויות מגוונות לפתרון בעיות שללקוחה פשוט אין.

2. הידע, נותן יתרון עצום לקוסמטיקאית בכל הקשור לאבחון מקצועי של העור, בהתאם לגיל, מין, מזג אוויר, מצב העור, סוגו, עונות השנה ועוד. האבחון משתנה כמובן מלקוחה אחת לשניה, וגם אצל אותה לקוחה מצב העור עשוי להשתנות בשל מגוון סיבות, וכך גם סוג הטיפול והתאמת המוצרים. הטיפול בקליניקה והתאמת המוצרים הם אישיים, בהתאם למצב או לבעיה הנוכחית.

3. מוצרי קוסמטיקה מקצועית מכילים חומרים מרוכזים ורכיבים פעילים שניתנים לשימוש רק על ידי קוסמטיקאית מוסמכת. בכל שנה יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ומעת לעת נמצאים ממצאים שמאירים באור חדש את הטיפול הנכון בבעיות העור השונות. קוסמטיקאיות מקצועיות, מחוייבות מתוקף תפקידן לעבור מדי פעם לפעם, הכשרות והדרכות נדרשות בהתאם. הן יודעת להתאים את המוצר הנכון לטיפול הנכון, וזה נכון גם לגבי התאמת מוצרים להמשך טיפול בבית. לנו במעבדות GIGI יש מגוון רחב מאוד של סדרות ומוצרים לשימוש במכון הקוסמטי. רק קוסמטיקאית מוסמכת יכולה להתאים את ה”חליפה” ללקוחה ולהמליץ לה על שילובים בין מוצרים או סדרות, שמכילים רכיבים שונים.

4. תפקיד הקוסמטיקאית אינו מסתכם כמובן באבחון העור. גם אם אנו כבר יודעים איזה סוג של עור פנים יש לנו, ובאיזה קרם להשתמש, אנו נפנה לקוסמטיאית על מנת לטפל ולאזן עור לא מאוזן, ולספק טיפולים למיצוק ולחידוש העור. קוסמטיקאית מקצועית יודעת לטפל בבעיות שונות, כגון עור שסובל מפעילות יתר של בלוטות החלב או פיגמנטציה.

5. לקוסמטיקאית יש מכשור טכנולוגי שעובד על שכבות העור העמוקות – לאף אחת מאתנו אין את זה בבית… קרם ביתי לעולם לא יחליף עיסוי מקצועי ומכשור רפואי. כמו כן היא יודעת טכניקות להחדרת מוצרים/להבהרה/ לחיזוק שרירים ועוד.

6. קוסמטיקאיות מתקדמות משתפות פעולה בדרך כלל עם רופאים, ויכולות אף להתריע על נגעים שנראים “חשודים”, וכפועל יוצא למנוע החמרה של המצב.

7. אין ספק שאחד הנושאים החמים היום סובב סביב הצערת העור – טיפולי הזרקות למיניהם, מילויים של העור וכדומה. טיפול אצל קוסמטיקאית יכול בהחלט לעכב את הפעולות הללו, ולספק תחליף הולם בגילאים צעירים. הזרקות עובדות על רובד אחד של עור, הן נותנות נפח לפנים מהשכבות העמוקות. הקוסמטיקאיות מטפלות בשכבות העור העליונות. אם נדאג לשמר את העור לאורך זמן הוא יאבד פחות נפח, מה שיעכב בעתיד את סוג הטיפולים הללו.

8. הקוסמטיקאית היא האוטוריטה המקצועית בכל מה שקשור לטיפול בעור. חשוב לדעת שעם כל הכבוד לדיילות בפארמים, הן לא רכשו את אותה השכלה ואין להן את הבסיס להבנה מעמיקה של הקוסמטיקה.

9. הביקור אצל קוסמטיקאית עוזר בהקניית הרגלים בריאים וחשובים לשמירה על עור הפנים לאורך זמן. החל מניקוי הפנים מדי יום וכלה בשימוש במוצרים יומיומיים שהכרחיים לשמירה על עור בריא ובעל מראה חיוני.

10. ולסיום, וחשוב לא פחות מכל השאר. תסכימו אתנו שלכל אישה מגיע פינוק אמיתי ומקצועי – שעה וחצי רק לעצמה!

אז אם עור הפנים שלך חשוב לך, ואת רוצה להעניק לו את הטיפול הכי טוב שיכול להיות, אל תסתמכי על המלצה של חברה על קרם כזה או אחר, אל תתייעצי רק עם המוכרת בחנות התמרוקים, ואל תקחי סיכונים מיותרים, במיוחד כשמדובר על בעיות עור כאלה ואחרות. קבעי תור לקוסמטיקאית והסירי דאגה מלבך.
ולגבי תדירות הביקור: במקרים של בעיות בעור מומלץ לקבוע טיפול פנים חודשי. בשגרה, כשמדובר בעור נורמלי, ועל מנת לשמור על עור פנים בריא ומאוזן, יש להגיע לפחות פעם אחת בכל עונה. החל מגיל 40 מומלץ להגיע לטיפול פעם בחודש וחצי.

טיפול מהנה!

דילוג לתוכן