להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

חומצה היאלורונית – כל מה שרצית לדעת

מי לא הייתה רוצה להזיז את מחוגי השעון לאחור ולהתהדר באותו עור שהיה לה בתחילת שנות העשרים לחייה? עור מוצק, מתוח וחלק באופן טבעי.
אומנם אי אפשר לחזור אחורה בזמן, אבל אפשר בהחלט ליהנות מעור חיוני במרקם קורן באמצעות חומרי קוסמטיקה מתקדמים המכילים חומצות עוצמתיות. אחת הכוכבות היא חומצה היאלורונית.

החומצה עצמה היא סוג של שרשרת סוכרים המופרשת על ידי תאים בגוף וממלאת את החלל הבין תאים של רקמות הגוף ע”י כך סופחת מולקולות מים. כלומר, מדובר בחומר ביולוגי המצוי בגופינו התורם ללחות העור ולאלסטיות של הרקמות ונמצאת בריכוז גבוה במיוחד באזור העיניים והמפרקים.

מהם היתרונות המופלאים של חומצה היאלורונית בתכשירי קוסמטיקה?

מלכת הלחות הבלתי מעורערת
המאפיין הבולט של החומצה היא היכולת המיוחדת שלה לספק לחות מתמשכת לעור בדרך המאפשרת ספיגה מקסימלית. כלומר, העור ייראה גמיש ומבריק יותר באופן משמעותי.
ככל שאנו מתבגרים, אנו מאבדים כמויות גבוהות יותר של לחות ועם החומצה ההיאלורונית המסייעת בהעלאת כמות הלחות בעור – אין פלא שהעור שלנו נראה לח ורך יותר.
הלחות יוצרת גמישות, שבאה לידי ביטוי גם בטשטוש קמטים ובהפחתת רפיון העור. יש מי שמדמים את החומצה לשריון, כיוון שהיא מספקת באמצעות הלחות שכבת הגנה נוספת לעור וחוצצת בינו ובין פגעי מזק האוויר, זיהום סביבתי וזיהומים פנימיים.
כמו שהיא שומרת על הלחות, כך החומצה מעודדת גם היווצרות של חלבון קולגן התורם לגמישות ותמיכה במבנה העור.

סגולות הריפוי
חומצה היאלורונית מסייעת בריפוי פצעים בצורה מהירה על ידי ויסות רמות הדלקתיות בגוף. היא מפחיתה את גודל הפצעים ועוזרת גם בהתמודדות עם כאב. היא בעלת תכונות אנטי בקטריאליות המסייעות לצמצמם זיהומים. התכונות האנטי דלקתיות מרגיעות את העור ועוזרות לו להתגבר על יובש מוגבר וגורמים סביבתיים כמו זיהום אוויר או חשיפה לשמש, מחלות עור שונות וכן להתמודד עם תופעה של רדיקלים חופשיים.

הדרך האפקטיבית להשתמש בחומצה
קיימות דרכים רבות להשתמש בחומצה מהזרקות של חומרי מילוי ועד מוצרי קוסמטיקה אפקטיביים. מומלץ לפנות לקוסמטיקאית להתאמת המוצר ואופן השימוש וכן בקרה על תוצאות הטיפול.
למעבדות GIGI יש שני תכשירים של חומצה היאלורונית: סרום HYALU FILL D3 – הדור החדש של חומצה היאלורונית, שמהווה קומפלקס ייחודי המשלב 4 פטנטים בינלאומיים. מעניק נפח, מילוי ומיצוק לקמטי ההבעה. הקרם בעל מנגנון שחרור איטי להשגת יעילות לטווח ארוך וכולל חומרי גלם אורגניים בעלי תו תקן אירופאי. הקרם השני הוא קרם עיניים מסדרת D3 בעל פטנט רטט המעניק עיסוי עדין, ממריץ את זרימת הדם בנימים, מפחית קמטוטים, מבהיר פיגמנטציה ועיגולים כהים וכן מוריד נפיחות ומונע רפיון עור כאשר השיפור מורגש כבר לאחר המריחה הראשונה.

ללא ספק חומצה היאלורונית היא רכיב חשוב במוצרי אנטי אייג’ינג וחידוש העור ואחרי שתאמצו אותה כחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח – לא תוכלו יותר בלעדיה.

ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות של מעבדות GIGI.

לרשימת קוסמטיקאיות GIGI לחצי כאן

דילוג לתוכן