להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

זמן להתחדשות – טיפולי פילינג

העונה הקרה מהווה את הטיימינג האולטימטיבי לפילינג. פעולת הקילוף נועדה להסיר תאים מתים ולעודד תאים חדשים ליצירת מראה מרענן ומרקם של עור גמיש וחיוני יותר.
הסיבה לכך שהחורף הוא הזמן לפילינג נעוצה בכך שעור פנים שעבר קילוף (אפילו מקצועי ומבוקר) נעשה רגיש יותר וחשיפה לקרני השמש עשויה להזיק לו.
בחורף פוחת הסיכוי לחשיפה לשמש וקל יותר להתגונן מפניה באמצעות קרם הגנה או שהייה במקומות סגורים.

אומנם תהליך השלת העור והחלפת התאים החדשים בתאים מתים הוא תהליך טבעי שנעשה כל הזמן, אבל עם ההתבגרות, התהליך מאט והפילינג הוא זה שמזרז את התחדשות העור. קיימים סוגים שונים של פילינג כמו בינוני ועמוק וכן פילינג שנעשה בשימוש באמצעים שונים.
חשוב להבין שפילינג הוא תהליך שמחייב אבחון של העור ופיקוח על ההליך ולכן, יש לבצע אותו בתנאי קליניקה ורק בעקבות מתן המלצות והנחיות מדויקות של קוסמטיקאית מקצועית – ולאחר מכן לפעול על פי הנחיות הקוסמטיקאית להמשך טיפול בבית על מנת לשפר אפקט של מראה העור.

פילינג חדשני לתוצאות מדהימות

אחת הדרכים היעילות לפילינג היא באמצעות  שימוש בחומרים פעילים ועוצמתיים, כפי שקיימים ב- RETIN A TRIPLE POWER. זוהי סדרת מוצרים המכילה שילוב חומצות חדשני הפועלות בסינרגטיות לשיפור משמעותי במראה העור ובתפקודו. מוצרי הסדרה גורמים להאצת ההתחדשות של תאי האפידרמיס, הענקת גמישות על ידי ייצור סיבי קולגן חדשים ותחושה קטיפתית לכל עור הפנים.
אילו חומצות וחומרים פעילים תורמים לחידוש העור באמצעות פילינג?

פרטינול

רטינול בריכוז פעיל שהינה נגזרת של ויטמין A  (משפחת הרטינואידים). היא חודרת לעור ברמה עמוקה ומשפיעה על ייצור קולגן מוגבר, החלקת העור והבהרה של פיגמנטציה. הפעולה העמוקה מעניקה תוצאות טובות יותר למראה הכללי של העור ולאורך זמן. כמו כן, החומצה הפירובית שמלחחת את העור ומעודדת ייצור קולגן ואף משפרת את חילוף החומרים הרקמות, היא גם מאזנת הפרשת בלוטות חלב ומעכבת ייצור מלנין חדש, חומצה פרולית הנחשבת לאחד מנוגדי החמצון הטבעיים החזקים ביותר ויחד עם רטינול היא חודרת לעור בצורה יעילה במיוחד. חומצה גליקולית הפועלת בשכבות התחתונות של האפידרמיס היא רכיב מצוין נוסף בפילינג – היא מעודדת נשירת תאים מתים ומבהירה כתמי שמש. בנוסף, מפעילה שרשרת תגובות בדרמיס כמו עידוד בניית סיבי קולגן ואלסטין חדשים הגורמים למתיחה ומיצוק העור. כמו כן עוד שלל רכיבים שעושים הבדל גדול באיכות התוצאה.

ממשיכים לטפח גם אחרי הטיפול

חשוב להכין את העור לטיפול הבא של הפילינג, למרוח קרם פוסט פילינג, המחדש את התאים ומעניק לעור אנרגיה חיונית. כמן כן, חשוב להצטייד בקרם הגנה גם בחורף על מנת להגן היטב על העור. היכוני לקצור מחמאות!

דילוג לתוכן