להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

הקיץ על פי GIGI

הימים החמים, חג הפסח, והפריחה הצבעונית מבשרים על בוא האביב. כיצד זה משפיע על בחירת הקרמים שלנו ועל מוצרי הקוסמטיקה בהם אנו משתמשים?
כבכל שנה כשהשמש יוצאת והגשם מתחיל להישכח, אנו מתחילים את פרויקט “חורף-קיץ”. הבגדים הארוכים, ובעיקר הסוודרים העבים, מפנים את מקומם לקולקציה הקלילה יותר, שמיכת הפוך מפנה את מקומה לשמיכה אוורירית יותר, ויש שמחליפים גם את הבושם הכבד והחורפי לבושם קליל בניחוח אביבי. הדבר נכון גם לתכשירי הקוסמטיקה בהם אנו משתמשים, וזהו הזמן להצטייד בקרמים ובתכשירים שמתאימים יותר לעונה זו.

מה מבדיל בין קרם חורף לקרם קיץ?

בחורף אנו משתמשים בתכשירים שמספקים טיפולים אינטנסיביים יותר, פעילים יותר ועשירים יותר לעור – תכשירים שיכולים להכביד מאוד על עור הפנים שלנו. רטינול פורטה ורטין A למשל, בהם השתמשנו בעונה הקרה כבר אינם מתאימים בגלל פעילות החומרים בהם. את מקומם של קרמים אלה ואחרים, תופסים קרמים בעלי טקסטורות עדינות יותר, בעלי חומרים פעילים פחות, בעלי הגנה גבוהה יותר, ושנספגים בקלות יותר על העור. במכון הקוסמטי הקוסמטיקאיות השתמשו עד כה בחומרים פעילים יותר, שחלקם רגישים לשמש, ואילו בקיץ החומרים הפעילים הם אחרים – כאלה שאינם מסכנים את העור, שומרים על התוצאות הקיימות ועוזרים לו להתחדש.

ארון קיץ

באופן כללי, כלל הקרמים שלנו ליום, מלבד מוצרי סדרת NUTRI PEPTIDE, מכילים בתוכם מקדם הגנה של 20 SPA. כמובן שיש לנו גם קרמים ייעודיים לקיץ לשימוש ביתי: למשל קרם הבהרה לטיפול בפיגמנטציה מסדרת ESTER C. זהו קרם שעשיר בוויטמין  C , בשילוב קומפלקס חומרי הבהרה יעילים במיוחד, התורמים להבהרת והאחדת גוון עור הפנים והוא מותאם לקיץ ולעור רגיש. קרם נוסף מאותה הסדרה, שמתאים אף הוא לקיץ, הוא קרם לילה משקם; הקרם משלב נגזרת של ויטמין C עם חומצה מנדלית לשיפור תהליכי ההתחדשות ותיקון הנזקים המתרחשים בעור בשעות המנוחה. קרם זה מספק חידוש כללי לעור בכך שהוא מנטרל מחמצנים הפוגעים בעור בשעות היום, מבהיר ומפרק כתמי מלנין, מגביר ייצור סיבים אלסטיים למיצוק העור ומעלה את רמת הלחות הטבעית. מוצר נוסף לשימוש בימים אלה הוא קרם חומצה אזלאית 15% מסדרת Bioplasma שעובד כמדכא מלנין, מספק לחות עם ריכוז גבוה במיוחד של חומצה אזילאית, ובכך מונע יצירת פיגמנטציה. מוצר נוסף הוא קרם חומצה לקטית 10% לכל סוגי העור – NUTRI PEPTIDE קרם פעיל להגברת פעילות החידוש של העור. יוצר פעולת קילוף עדינה, מסייע לתקן נזקים, ומזרז פעולות התחדשות בכל שכבות עור למראה בריא יותר, קורן וחלק בזמן קצר.

הגנה מהשמש

זה הזמן להצטייד גם במוצרי הגנה מפני השמש. לג’יג’י יש את סדרת SUN CARE הכוללת תחליב הגנה לפנים לעור רגיל עד יבש (30SPF), תחליב הגנה לפני לעור רגיל עד שמן (30SPF), ותחליב הגנה לגוף (30SPF).
הנוסחה החדשה של מוצרים אלה מעניקה הגנה רחבה מפני כל סוגי הקרינה לפי התקנות החדשות באירופה. המוצרים מכילים מסנני קרינה יעילים בדרגת המונעים נזקי קרינת שמש ונזקי קרינה אינפרא אדומה (IR) הפוגעת ב-DNA של התאים. תחליבי ההגנה מגיעים במרקם נעים שאינו יוצר תחושה שומנית, ומתאים כבסיס לכל סוגי המייק-אפ. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, מתאימים גם לעור רגיש, ועמידים בזיעה.

תקופת האלרגיות

תקופה זו היא גם תקופה של אלרגיות שמגיעה עם בוא האביב. עבור אלה פיתחנו במעבדות GIGI קרמים ייעודיים. בסדרת RECOVERY למשל, ניתן למצוא קרם למניעת אדמומיות, עשיר במרכיבים אנטי-אלרגניים המחזקים את מערכת ההגנה ומונעים אדמומיות, רגישות, נפיחות או מתח. סדרה נוספת המתאימה לצרכים אלה, היא סדרת BIOPLASMA אשר שימוש קבוע במוצרים שלה מנטרל את השפעת נזקי החמצון, מעניק אנרגיה לתאים, שומר על מראה הנעורים ומשפר את הרכות והגמישות של העור. בין סבוני הפנים, המתאימים לעור רגיש, ניתן למצוא אצלנו סבון מסדרת RECOVERY וסבון מסדרת NUTRI PEPTIDE.

שתיית מים היא חשובה לאורך כל השנה ובפרט שהימים נהיים חמים יותר. אז לא לשכוח גם לשתות הרבה מים, ולנקות היטב את עור הפנים, שכן בנוסף לפיח, לאבק ולאיפור, הקיץ הישראלי מביא עמו גם זיעה מוגברת.

אביב נעים לכם!

דילוג לתוכן