להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

הסרת איפור פורים – מורידים את המסכה

כיצד יש להוריד את האיפור בפורים, מדוע יש חשיבות לסוג העור שלנו, וכיצד נכון לנהוג בילדים? טיפים להסרת איפור ושמירה על עור הפנים.

הנשק הסודי

את תהליך הסרת האיפור נתחיל עם אחד ממוצרי הדגל של מעבדות GIGI ועם מוצר שנחשב ל”נשק הסודי” של המאפרים המקצועיים ברחבי העולם – המים המיסלרים. הם מסירים את כל סוגי הלכלוך והאיפור, אינם שמנוניים, אינם מכילים אלכוהול ואין צורך לשטוף אותם מהפנים. בנוסף לזאת הם מרעננים את עור הפנים ומעניקים לו איזון מושלם. בעזרת צמר גפן, ותנועות עדינות וסיבוביות, נסיר את האיפור מהפנים ומסביב לעיניים.

השלב הבא הוא שימוש בסבון פנים, אולם עבור ילדים, שעורם רגיש יותר משל המבוגרים במיוחד באזור הפנים, נשתמש לפני כן בחלב פנים, אותו נניח על צמר גפן (אפשר גם צמר גפן לח) ונמשיך במלאכת הניקוי. מבוגרים יכולים לדלג לשב הבא.

סבון לכל עור

לפני שנשטוף את הפנים בסבון פנים, עלינו לדעת איזה סוג עור יש לנו. ישנם סבונים יעודיים לפי סוג העור וצרכיו. באופן כללי יש לבחור בסבון שאינו מכיל חומצות פעילות שכן הוא עלול לייבש את הפנים. לניקוי עור יבש לדוגמה חשוב להשתמש בסבון פנים המכיל תמציות צמחי אלוורה, תה ירוק, אכילאה וקקטוס המחזקים את מערכת הלחות הטבעית בעור. לעור רגיש יתאים סבון פנים שאינו מעודד יובש או גירוי העור. עור מעורב יהנה משילוב של הסרת שומן עם מרכיבי לחות כמו תמציות צמחי קמומיל, ורד הבר וסרפד. לעור שמן יתאים מאוד סבון נוזלי עדין בעל חומציות של ph 5.5 שמסיר עודפי שומן אבל אינו גורם לתחושת מתח ויובש מוגבר, ומותיר את העור ללא ברק ועם תחושה של רעננות לשעות ארוכות.

אנחנו במעבדות GIGI פתחנו את סדרת – AROMA ESSENCE סדרת סבונים ייחודיים לניקוי, רענון וחידוש עור הפנים, שמבוססת על יסודות טבעיים. בין מוצרי הסדרה תוכלו למצוא סבון תה ירוק שמכיל תמציות תה ירוק, צמחי קמומיל, ורד הבר וסרפד, ומתאים לכל סוגי העור. סבון קלנדולה שמכיל תמציות צמחי קלנדולה, צמחי הממליס, לבנה רפואית ומרווה לטיפוח ושמירת לחות העור וחיוניותו, ומתאים גם הוא לכל סוגי העור.

ישנם גם סבונים ייעודיים לסוג עור מסוים: סבון לעור מעורב, סבון לעור יבש: מכיל תמציות צמחי אלוורה, תה ירוק, אכילאה וקקטוס. סבון לעור עדין: מכיל תמציות צמחי אלוורה, אכילאה וכישות, ואינו גורם ליובש או לגירויי העור, וסבון לעור רגיל: מכיל תמציות צמחי קמומיל ורד הבר וסרפד.

לא משנה באיזה סבון בחרתם, רצוי לעסות אותו על פנים רטובות בעדינות, להקציף בתנועות סיבוביות, ולשטוף היטב במים כדי להסיר את כל הלכלוך ושאריות הסבון.

ומה עכשיו? מרחו קרם לחות על הפנים והצוואר בתנועת עיסוי עדינות ומעגליות. עכשיו כשהעור לח הלחות תחדור באופן מקסימלי ותמנע התייבשות של העור.

חג פורים שמח!

דילוג לתוכן