להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

הבהרה וחידוש העור בקיץ

הקיץ כבר כאן. חם יותר, קרני השמש חזקות יותר, והעור שלנו זקוק יותר מתמיד להגנה. אולם מלבד הגנה מהשמש ישנם טיפולים שונים להבהרה ולחידוש העור, שמותאמים בעיקר לעונה זו.

יש נשים שמאמינות כי בקיץ אין צורך לטפל בעור. להיפך – בקיץ אסור להפסיק לטפל בעור! בקיץ אנו הולכים לים ולבריכה, חשופים לכלור ולחיידקים שונים. אנחנו חשופים יותר לשמש, מזיעים, ולפיכך צריכים לנקות יותר את העור ולטהר אותו, ויחד עם זאת להחדיר לו המון לחות.

מצא את ההבדלים

אז מה בעצם מבדיל בין המוצרים לטיפול, הבהרה וחידוש העור בקיץ, לעומת אלה של החורף? מיכל חלילי, מדריכה בכירה בינלאומית של מעבדות GIGI, מדגישה כי ההבדל נעוץ בסוג החומרים הפעילים; בחורף הקוסמטיקאיות משתמשות בחומרים פעילים יותר, שחלקם רגישים לשמש, ואילו בקיץ החומרים הפעילים הם אחרים – כאלה שאינם מסכנים את העור, שומרים על התוצאות הקיימות ועוזרים לו להתחדש. בין החומרים הללו נמצאות שלוש חומצות ידועות וידידותיות – חומצה אזלאית, חומצה מנדלית, וחומצה לקטית. החומצה האזלאית היא תרכובת אורגנית טבעית שמופקת מגרעיני חיטה. בין התכונות הבולטות שלה נמצאת היכולת לעודד תאי עור להתחדש, והעובדה שהיא מסייעת בהבהרת כתמי עור. כמו כן היא מדכאת ייצור מלנין ומונעת היווצרות כתמי פיגמנטציה ולא רק מטפלת בקיימים. חומצה מנדלית היא חומצה אלפא הידרוקסית אשר מחדשת את מרקם ותפקוד העור ,מטפלת בכתמי מלנין קיימים ומעכבת את היווצרותו (מעכבת יצירת כתמי פיגמנטציה חדשים). גדולתה בכך שהיא מתאימה לכל סוגי העור ,כולל עור כהה ורגיש, ואינה מייצרת רגישויות ותופעות לוואי בעור. חומצה לקטית היא חומצה טבעית המיוצרת מחלב, התורמת להתחדשות תאי העור ולשמירה על גמישותו. חומצה זו ידועה בכך שהיא מסייעת להוספת לחות טבעית לעור, וגם להגנה על המעטפת החומצית שלו. הסיבה שניתן להשתמש בחומצות אלה גם בעונת הקיץ טמונה בכך שחומצות אלה אינן מייצרות רגישות בזמן חשיפה לשמש. במכון הקוסמטיקה, הקוסמטיקאיות משתמשות בתכשירים המכילים את החומצות הללו, וכן רכיבים פעילים נוספים שמותאמים לטיפול של הבהרה וחידוש העור בקיץ.

במכון ובבית

כאמור, את הטיפולים ניתן לעשות גם במכון הקוסמטיקה וגם בבית. ניתן לקיים סדרות של הבהרה במכון, או להשתמש במוצרי הבהרה בבית. כמובן שהשילוב האידאלי הוא גם וגם. ההמלצה שלנו היא לפנות לקוסמטיקאית מקצועית לאבחון ולטיפול העור, ולהמשיך את הטיפול בבית, על מנת לשמר את הקיים ולהמשיך ולטפח את העור.
בין מוצרי GIGI שמתאימים לטיפול העור בקיץ ולשימוש ביתי, ניתן למצוא קרם הבהרה לטיפול בפיגמנטציה מסדרת ESTER C. זהו קרם שעשיר בוויטמין C , בשילוב קומפלקס חומרי הבהרה יעילים במיוחד, התורמים להבהרת והאחדת גוון עור הפנים והוא מותאם לקיץ ולעור רגיש. קרם נוסף מאותה הסדרה, שמתאים אף הוא לקיץ, הוא קרם לילה משקם; הקרם משלב נגזרת של ויטמין C עם חומצה מנדלית לשיפור תהליכי ההתחדשות ותיקון הנזקים המתרחשים בעור בשעות המנוחה. קרם זה מספק חידוש כללי לעור בכך שהוא מנטרל מחמצנים הפוגעים בעור בשעות היום, מבהיר ומפרק כתמי מלנין, מגביר ייצור סיבים אלסטיים למיצוק העור ומעלה את רמת הלחות הטבעית. מוצר נוסף לשימוש בימים אלה הוא קרם חומצה אזלאית 15% מסדרת Bioplasma שעובד כמדכא מלנין, מספק לחות עם ריכוז גבוה במיוחד של חומצה אזילאית, ובכך מונע יצירת פיגמנטציה.

חדש ממעבדות GIGI

בנוסף לנאמר, כמובן שיש להגן על העור גם מפני השמש. במעבדות GIGI פיתחנו השנה 3 מוצרים ייחודים וחדשים מסדרת SUN CAR. מדובר על דור חדש של חוסמי קרינה למניעת נזקי IRו-UV בשכבת הדרמיס והאפידרמיס. המוצרים הם תחליב הגנה לפנים לעור רגיל עד יבש (30SPF), תחליב הגנה לפני לעור רגיל עד שמן (30SPF), ותחליב הגנה לגוף (30SPF).
הנוסחה החדשה של מוצרים אלה מעניקה הגנה רחבה מפני כל סוגי הקרינה לפי התקנות החדשות באירופה. המוצרים מכילים מסנני קרינה יעילים בדרגת המונעים נזקי קרינת שמש ונזקי קרינה אינפרא אדומה (IR) הפוגעת ב-DNA של התאים. תחליבי ההגנה מגיעים במרקם נעים שאינו יוצר תחושה שומנית, ומתאים כבסיס לכל סוגי המייק-אפ. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, מתאימים גם לעור רגיש, ועמידים בזיעה.

שיהיה לנו קיץ חמים, נקי ונעים!

דילוג לתוכן