להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

איפור ילדים בפורים – טיפים חשובים

באילו צבעי פנים כדאי להשתמש בפורים, מה נכון לעשות לפני שמתחילים לאפר, ואיך מומלץ להסיר את האיפור מפני הילדים? הנה כמה טיפים שכדאי לכם לקרוא לפני שאתם מאפרים את הילדים…
אין ספק שחג פורים הוא חג גדול לילדים; ההזדמנות שלהם להפוך למישהו אחר שהם כל כך רוצים היא מתנה נפלאה עבורם. גם אנחנו, ההורים מתרגשים יחד איתם, ועושים מאמצים גדולים כדי לענות על רצונם. גם בכל מה שקשור לאיפור – החגיגה גדולה; הצבעוניות והיצירתיות – השמים הם הגבול.

יחד עם כל השמחה, חשוב לזכור שעור פני הילדים הוא עדין, ולפיכך רצוי לנקוט במשנה זהירות בכל מה שקשור לצביעה שלהם. מיכל חלילי, המדריכה הבכירה של מעבדות GIGI, עם כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הפנים שלהם.

לפני שמתאפרים:

ראשית חשוב לרכוש איפור המותאם, לפורים עם תו תקן של משרד הבריאות. במקרה זה עדיף שלא לחסוך בכסף, שכן ישנם צבעי פנים שעלולים להיות רעילים ולגרום לאלרגיות. שנית, עדיף שלא לקנות איפור עמיד במים, שכן להסיר אותו זו משימה לא פשוטה כלל, והוא עלול גם לגרום לרגישויות סביב העיניים.

איך מתאפרים?

לפני שאתם מתחילים במלאכת הצביעה, מרחו על פני הילדים קרם לחות. באופן כללי רצוי שלא להשאיר את האיפור על הפנים שעות רבות. זכרו שבסופו של יום האיפור מכיל מתכות אשר לא בריאות לעור.

איך מסירים את האיפור?
1. להסרת איפור סביב העיניים השתמשו במים מיסלריים. הם מסירים את כל סוגי הלכלוך והאיפור, אינם שמנוניים, ואינם מכילים אלכוהול.

2. כיוון שעור הילדים הוא עור רגיש – במיוחד בפנים, השתמשו לאחר מכן בחלב פנים. הסירו בעזרת צמר גפן רך את האיפור בעדינות.

3. את השאריות הסירו בעזרת סבון פנים. הקפידו לבחור בסבון שאינו מכיל חומצות פעילות שכן הוא עלול לייבש את הפנים. השתמשו בסבון פנים שמתאים לעור יבש עד רגיל.

לאחר שטיפת הפנים והסרת האיפור, מרחו על פני הילדים קרם לחות.

וטיפ נוסף לחובשי המסכות:

הקפידו עם הורדת המסכה לשטוף את פני הילדים בסבון פנים. גם כי מזיעים מאוד מתחת למסיכה, וגם כי סביר להניח שהמסיכה “נדדה” גם לפנים של ילדים אחרים, מה שעלול לגרום להעברת חיידקים. לאחר מכן מרחו על פניהם קרם לחות.

רצוי לנקות גם את המסכה מבפנים בעזרת צמר גפן טבול באלכוהול 70%.
שיהיה לכולנו פורים שמח!

דילוג לתוכן