להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

איך נפתרים מאקנה

אקנה היא מחלת העור השכיחה ביותר, יכולה להופיע בכל גיל, והיא באה לידי ביטוי בפצעונים שמטרידים את כולם. רוצה לדעת איך נפתרים מאקנה? המאמר הזה בשבילך!

גיל העשרה ותחילת ההתבגרות המינית, שינויים הורמונליים, ולחץ מסיבות שונות כמו חתונה או תקופת מבחנים –
למחלת האקנה אין גיל, היא יכולה להתעורר אצל כל אחד, אך דרך הטיפול בה שונה מאחד לאחר.

מחלת האקנה היא מחלה התוקפת את בלוטות החלב ואת זקיקי השערה שבעור. היא מופיעה אצל אנשים בעלי נטייה גנטית לכך, כשיש פרובוקטורים שונים שגורמים להתפרצותה. היא יכולה להופיע בכל גיל וברמות שונות, כשהסיבות להתפרצות מגוונות ונעות בין שינויים הורמונליים לבין לחץ נפשי מסיבות שונות.

מאקנה לא ניתן להתעלם, חייבים לטפל במחלה. מה עוד שבמקרה של אקנה קשה קיימת סכנה של היווצרות צלקות. חומרת התסמינים משתנה מחולה לחולה ולמעשה אין טיפול אחד לאקנה – מה שטוב לאחד לאו דווקא טוב לשני. ניתן לפנות לרופא משפחה שסביר להניח ימליץ על טיפול אנטיביוטי, ובמקביל מומלץ ורצוי לשלב טיפול קוסמטי באקנה.
תפקיד הקוסמטיקה במקרה זה היא לגרום למחלה להיות ברמיסיה. יש לגשת לקוסמטיקאית שתאבחן את מצב המחלה ותיתן את ההמלצות שלה, ובמקביל, חשוב לשמור על היגיינה ועל תזונה נכונה. חשוב לדעת שמחקרים מראים שאין מאכל מסוים שגורם לאקנה, כל אחד צריך לבחון את עצמו.

הטיפול הקוסמטי הוא למעשה ריפוי ולא ייבוש הפצעים, תוך שמירה על רמת לחות מאוזנת, בכל סוגי העור. למעבדות GIGI יש 2 סדרות עיקריות שמטפלות באקנה – האחת LIPACID, לאקנה קליל יותר, והשנייה DERMA CLEAR לאקנה וולגרי. מוצרי LIPACID נותנים מענה לטיפול בעור שסובל מאקנה בכל שלב: מניקוי העור ועד לטיפול אנטי-בקטריאלי, שתפקידו למנוע את הפעולה של חיידק האקנה וכן התפתחות חיידקים פתוגניים מזהמים. חשוב לציין שמוצרי הסדרה אינם יוצרים תגובות אדמומיות ומכילים חומרים המרגיעים רגישות.
סדרת DERMA CLEARR היא סדרה פרא-רפואית שמיועדת לטיפול בהתפרצות פצעונים, לעור בעייתי ושמן ולטיפול באקנה. מוצרי הסדרה מונעים היווצרותם של פגמי עור עמוקים, ומסייעים לעור להחלים לאחר התפרצות אקנה.

מוצר נוסף שנותן מענה לאקנה, וזכה לכינוי אצל מרבית מלקוחות GIGI ל”קרם הקסם” הוא קרם חומצה אזילאית 15% מסדרת BIOPLASMA. זהו קרם לחות שמתאים לכל סוגי העור ולכל עונות השנה, עם ריכוז גבוה במיוחד של חומצה אזילאית שמווסתת פעילות יתר של בלוטות החלב ומאזנת אותן, ומצטיינת ביכולת לעודד תאי עור להתחדש. חומצה זו מפחיתה דלקתיות, מונעת הצטברות קרטין ומחליקה את מרקם העור. היא פועלת מבלי לגרום לאדמומיות ומסייעת בהבהרת כתמי מלזמה והיפר-פיגמנטציה.

זכרו – כל בעיות האקנה מתחילות בפעילות יתר של בלוטות החלב. רק כשנאזן את פעילות זו, נטפל בשורש הבעיה, וגם כשיש הטבה ורגיעה צריך להמשיך לטפל ולשמור על העור, אחרת המצב יחזור לקדמותו .

דילוג לתוכן