להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

איך לשמור על עור פנים צעיר ורענן

טיפוח עור הפנים
תפריט עשיר בקלוריות ובעיקר בשומנים, חשיפה רבה מאד לשמש, עישון, זיהום אוויר וגם הגיל עצמו, כל אלה משפיעים על הגוף שלנו, ובמיוחד על עור הפנים. עם השנים מאבד עור הפנים את המראה המתוח, הזוהר, החלק והרענן שלו ומתמלא בכתמים וגם בקמטוטים, ההופכים לעמוקים ובולטים יותר ויותר. למרות השינויים שחלים בגופנו עם הגיל, ניתן לשמור על עור הפנים ולמנוע את הנזקים השונים, הנגרמים מגורמים חיצוניים. איך עושים את זה? הנה כמה רעיונות:

1. הקפדה על שגרת טיפוח נכונה – כדי לשמור על עור צעיר ורענן, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח נכונה. שגרת טיפוח כזו יכולה לכלול שימוש בתכשירים קוסמטיים, כמו קרם טיפוח של אוון ואחרים נוספים, וכמובן גם שטיפת הפנים לפני השינה כדי לנקות אותם מהלכלוך ומהשומנים שהצטברו עליהם וגם מהאיפור.
2. ביקור אחת לחודש אצל הקוסמטיקאית – נזקי השמש, זיהום האוויר, התזונה וגם הגיל מופיעים על עור הפנים שלנו כבר בשנות השלושים לחיינו. כדי שלא יחריפו ויהפכו לבולטים יותר, מומלץ להקפיד על ביקור אחת לחודש אצל הקוסמטיקאית ולעשות זאת החל משנות ה – 20 המאוחרות. לא מוכרחים לעבור טיפול פילינג עמוק בביקורים הראשונים אפשר לבחור בטיפולים “קלים” יותר. ביקור אצל הקוסמטיקאית יכול לכלול ניקוי פנים, שימוש בקרמים מיוחדים שעוזרים לשמור על העור וגם מסאז’ לפנים, העוזר להמריץ את מחזור הדם.
3. שתייה של מים – כולנו יודעים עד כמה חשוב לשתות מים, ולפחות 8 כוסות מים ביום. הדבר נכון במיוחד במדינה חמה כמו ישראל, מדינה שבה רוב השנה חם ולח מאד. כדי לשמור על עור הפנים מומלץ להקפיד על שתיית מים מרובה, המונעת את התיישבות העור ואת התקמטותו. חשוב לעשות זאת גם בימים חורפיים, כשקר יותר וכבר בגילאים הצעירים.
4. מריחת קרם הגנה מפני השמש – כדי למנוע את נזקיהן החמורים של קרני השמש המסוכנות, מומלץ למרוח לפני היציאה מהבית קרם הגנה מפני השמש. במקביל, ובמיוחד אם מתכננים לשהות בחוץ כמה שעות, כדאי גם לחבוש כובע, המגן על הפנים. ניתן כיום גם למצוא לא מעט מוצרי קוסמטיקה, לרבות קרם פנים, בעלי מקדם הגנה גבוה, המציעים לעור הפנים את רמת ההגנה הנדרשת. במידה ומורחים קרם הגנה מפני השמש, ובמידה ושוהים בים למשל, חשוב למרוח אותו מחדש בכל שעתיים לערך.
5. הקפדה על אורח חיים בריא – אורח חיים בריא הוא כזה הכולל תזונה נכונה עשירה בוויטמינים ומינרלים, הימנעות מעישון וגם ממתחים. העישון מזיק מאד לבריאות, גורם להיצרות של כלי דם ומשפיע על מידת גמישותו של העור. עודף מתח משפיע גם הוא על מצב בריאותנו וכך גם על מצבו של העור. פעילות גופנית, יוגה שמרגיעה לא מעט, מדיטציה וגם טיולים בטבע יכולים לעזור ולהשפיע באופן מיידי על התחושה האישית.

דילוג לתוכן