להתאמה אישית אונליין ורכישה - התקשרי עכשיו! 03-9155683

אחרי החגים – כך תחזרי לטפח עור הפנים

אומרים ש”אחרי החגים יתחדש הכל” והגיע הזמן שלך להיפרד מהחופשות הארוכות בהן נתת לעצמך להתמסר להנאה, לישון עד מאוחר, לטייל בלי הפסקה, לטעום מכל הבא ליד.
תענוג צרוף, אין ספק, אבל אולי תוך כדי החגיגות שכחת גם את העור שלך שמבקש שעכשיו, עם החזרה לשגרה המבורכת, תקדישי לו קצת תשומת לב.

עור שלא טופח במשך תקופה עשוי לסבול מפגמים שונים כתוצאה מלכלוך שהצטבר וסתם את הנקבוביות. המראה שלו כבר לא מבריק כפי שהיה והמרקם אינו קטיפתי. ההפך הוא הנכון – הוא עשוי להתחספס, להתייבש, להראות דהוי ועייף, למרות שכביכול נתת לו מנוחה. במיוחד אם תוך כדי חופשה נדדת בין ארצות, בילית במטוסים, וויתרת על הסרת איפור.

אז כיצד מרעננים בחזרה את העור? מספר טיפים שיעזרו לך במשימת החייאת העור ובאימוץ שגרת טיפוח יעילה.

 

הכל מתחיל בניקוי

השלב הראשון בדרך להבראת העור הוא ניקוי. חשוב להקפיד מדי בוקר וערב על הסרת עודפי החלב והזיעה ועל הסרת הלכלוך וכמובן, ניקוי האיפור. יש לבחור תכשירי ניקוי המותאמים לסוג עורך – יבש, שמנוני, בוגר. היות וכל סוג עור זקוק לתכשיר בעל ההרכב הנכון לו, שלא ייגרם גירוי נוסף לעור והניקוי אכן יסיר עודפי שומן, למשל, במקרה של עור שומני.
לרוב תכשירי ניקוי לעור שומני יכילו סבון עדין בעל PH 5.5 וסבוני פנים לעור יבש יתבססו על תמציות אלוורה, תה ירוק וכדומה הידועים בהשפעה המרגיעה שיש להם על העור. כדאי לעסות את הסבון על עור הפנים כאשר הוא רטוב או לח, להקציף תוך כדי תנועות סיבוביות ולשטוף היטב אך מבלי לשפשף או לגרד.

ester-c

פילינג שמעורר את העור

אחרי תקופה שבה העור לא זכה לטיפול ראוי, כדאי לאושש אותו תוך שימוש בפילינג עדין להסרת התאים המתים ולזירוז היווצרות של תאים חדשים ולאחר מכן, להשתמש בפילינג אחת לשבוע. גם במקרה של הפילינג הנבחר, חשובה מידת ההתאמה בין סוג העור לשימוש הפילינג ולצורך כך, יש לעבור אבחון מקצועי אצל קוסמטיקאית. בכל מקרה, חשוב שתדעי שקיים פילינג אורז אשר נחשב אפקטיבי להפליא, הוא כולל שיבולת שועל ונגזרת של ויטמין C , חומצה סליצילית לקילוף עדין במיוחד ואלנטואין להרגעת העור, כך שתהליך הקילוף לא יגרום גירויים, שריטות או אדמומיות. התוצאה היא עור חיוני במיוחד.

 

סרום מחייה ומעשיר

הסרום הוא סוג של “גלגל הצלה” להשבת הלחות לעור ושיקומו עם החזרה לשגרה. מדובר למעשה בתכשיר שכולל רכיבים עוצמתיים שחודרים לעומק העור ומעניקים לו ריכוז גבוה במיוחד של חומרי הזנה פעילים. שימוש בסרום מסייע בטיפול בקמטוטים, הבדלי גוון והגנה. הוא לא תחליף לקרמים, אבל הוא בהחלט תוספת מומלצת. קיימים סוגים שונים של סרום מכאלה המבוססים על ויטמין E ועד סרום ויטמין C. לעור שומני לרוב יתאים סרום נטול שומן המכיל חומרי לחות לאיזון רמת ה-PH הטבעית של העור ולבעלות עור בוגר, במיוחד בתקופות מעבר אחרי החג, ישנו סרום פעיל עשיר בחומרי לחות וריכוז גבוה של חלבון הסוי איזופלבון. הוא מסייע מאוד בשמירה על מוצקות העור.

חוזרת לשגרה? פרגני לעצמך בתכשירים הנכונים ובשגרת הטיפוח שתזהיר את העור שלך למרחקים.

דילוג לתוכן